• Dames en Heren,

    Ik heb een klein ideetje, maar ik weet niet of het gaat werken, vandaar dat ik jullie hulp vraag.
    Het idee is simpel.
    Ik wil een soort verhaal maken, waarbij je zelf in het verhaal van Harry potter komt.


    Het werkt als volgt:
    1.Je maakt je personage.
    2.Je schrijft je in.

    Dan begint het verhaal eigenlijk al.

    3. Je krijgt een brief met de aanmelding gegevens. Die vul je in, en stuur je op.
    4. Dan krijg je te horen of je bent aangenomen of niet
    (ik kan natuurlijk niet iedereen plaatsen)
    5. Als je gehoord hebt, Dat je bent aangenomen, gaat jou personage naar de school, en word er van je verwacht dat je een quiz invult. In de quiz kom je erachter waar je terecht komt: Griffoendor, Huffelpuf, Ravenklauw of Zwadderich.
    6. Als je bent ingedeeld, krijg je te horen wie nog meer in jouw afdeling zit.

    Dan begint het allemaal.

    Jij mag bepalen wat er met jou personage gebeurd:
    ~ Word het bijvoorbeeld verliefd op een personage van een andere afdeling, of van dezelfde afdeling?
    ~ Word het van school gestuurd?
    ~ Heeft jou personage ruzie met iemand?
    En ga zo maar even door.
    Je mag het dus allemaal zelf beslissen, dan laat je dat weten via een postbericht.

    Ik zal dan een verhaal schrijven over de personages, maar natuurlijk moeten jullie ook proefwerken maken! Proefwerken worden gegeven in een soort van Quiz.
    Uit de proefwerken komt natuurlijk ook of je doorgaat naar het volgend schooljaar, of dat je blijft zitten.
    Het kan natuurlijk ook zijn dat je wordt uitgedaagd voor een duel, van iemand uit een andere afdeling. Je krijgt van mij dan een opdracht die je moet voldoen. Degenen die de opdracht het beste maakt, wint het duel. Maar pas op! Duelleren is strafbaar en je kunt hiervoor minpunten krijgen!


    Ik zal in het verhaal, het schoolhoofd zijn, je kunt altijd bij mij terecht voor vragen, en opmerkingen.


    *****


    AANMELDEN
    Aanmeldingen gesloten, wegens genoeg aanmeldingen. De Formulieren worden nu rondgestuurd, gelieve zo vlug mogelijk terug sturen. als je in het groen staat, heb je als het goed is, je aanmeldings formulier ontvangen)

    DEELNEMERS
    ~ Soundeffect
    ~ Created
    ~ Fides
    ~ Genius
    ~ AllstarW - ingeleverd
    ~ Sodom - ingeleverd
    ~ Sleutelbloem- ingeleverd
    ~ Pemberley - ingeleverd
    ~ Before -ingeleverd
    ~ Memphis -ingeleverd
    ~ Harrison -ingeleverd
    ~ Lovelyxxx - ingeleverd
    ~ Defensive
    ~ Courtesan
    ~ Sweden
    ~ Rhapsody - ingeleverd
    ~ Taraluis - ingeleverd
    ~ Xavi -ingeleverd
    ~ Dumbledore - ingeleverd
    ~ Tranquillity - ingeleverd
    ~ Tamashi - ingeleverd
    ~ Junns - ingeleverd
    ~ Tuala
    ~ Tortuga - ingeleverd
    ~ Chanesse - ingeleverd
    ~ CrazyChicken
    ~ Solstice
    ~ Xannon -ingeleverd
    ~ Mutant - ingeleverd
    ~ Mudblood
    ~ Ironhide
    ~ Prongs -ingeleverd
    ~ Oppugno
    ~ LittlePirate - ingeleverd
    ~ PrincesSnape
    ~ Butters
    ~ LizzyTennant
    ~ Everdeen
    ~ Fae
    ~ BeingHistory
    ~ DrReid
    ~ ToDoLis
    ~ Styles
    ~ Hilfiger
    ~ C2
    ~ Knoxville
    ~ BigTimeLove
    ~ Rebirthing
    ~ Grizzly
    ~ Pyro
    ~ onevoice
    ~ SofieSaade
    ~ Slash
    ~ Anchor

    Mensen, Aangezien er zoveel aanmeldingen zijn, doe ik het in partijen, anders raak ik het overzicht kwijt. Bedankt voor jullie begrip

    Lieve Mensen,

    Wegens te weinig tijd, leg ik het hier even bij neer. Ik ben naar het MBO gegaan, en heb het toch wat drukker dan verwacht. Als ik mijn Ritme weer een beetje heb gevonden meldt ik dit bij jullie.
    Ondertussen zal ik het spel/verhaal nog verder uitwerken voor jullie.
    Ik hoop dat jullie me een beetje begrijpen, en niet boos worden (A)
    Diegene die aangemeld zijn, blijven natuurlijk staan.

    Sorry voor het ongemak.

    Heel veel liefs,
    Captivity

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 19:49 ]

    Taraluis => Pantalaimon


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Everdeen = Cinna


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dumbledore > Romanian. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Chanesse goes Leighton


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Rebirting -> BatManX -> Hongary


    Teach me how to dance with you, teach me how to love

    Oh dit is trouwens mijn andere account ;D


    Teach me how to dance with you, teach me how to love

    Krijgen we vanzelf te horen of we de rol hebben of moeten we eerst wachten totdat iedereen de aanmeldingsformulier heeft gekregen & ook weer terug heeft ingevuld?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kan ik mij nog aanmelden*puppyeyes*?


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Xannon schreef:
    Krijgen we vanzelf te horen of we de rol hebben of moeten we eerst wachten totdat iedereen de aanmeldingsformulier heeft gekregen & ook weer terug heeft ingevuld?


    Er moet gewacht worden totdat iedereen het formulier heeft ontvangen, ingevuld en terug gestuurd word. Daarna zal ik het rustig door gaan kijken. en bepalen wie er aan genomen word, en wie niet. Hoeveelheid leerlingen moet ik nog even bekijken.

    Ik probeer de formulier zo vlug mogelijk te versturen, maar er zijn wat dingetjes tussen gekomen in mijn prive leven, die ook wat tijd eisen, maar ik zal mijn best doen!

    Oh, dat is een leuk idee! Weet je ongeveer wanneer je verhaal online gaat komen? Wil je me dan waarschuwen?
    Suggestie: zet de aanmeldingsformulieren als eerste hoofdstukken in je story (met als titel de naam van het personage) dan kunnen we altijd terugkijken.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Captivity schreef:
    (...)

    Er moet gewacht worden totdat iedereen het formulier heeft ontvangen, ingevuld en terug gestuurd word. Daarna zal ik het rustig door gaan kijken. en bepalen wie er aan genomen word, en wie niet. Hoeveelheid leerlingen moet ik nog even bekijken.

    Ik probeer de formulier zo vlug mogelijk te versturen, maar er zijn wat dingetjes tussen gekomen in mijn prive leven, die ook wat tijd eisen, maar ik zal mijn best doen!

    Dat maakt niks uit, meis. Ik blijf vol verwachting op je verhaal wachten! Ik hoop dat die dingetjes in je prive leven beter worden; tenminste, als het iets slecht is dan. Als het iets goeds is ben ik alleen maar blij voor je!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil me ook aanmelden.
    Alsjeblieeeeft? *puppyeyes*
    Pliespliesplies?

    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 21:16 ]


    You've cat to be kitten me right meow.

    GlitzVamp schreef:
    Ik wil me ook aanmelden.
    Alsjeblieeeeft? *puppyeyes*
    Pliespliesplies?


    Als je het topic zou lezen, zou je zien dat de inschrijvingen allang gesloten zijn.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan is Ecanus geworden btw ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    AllstarW --> Buckbeak --> Weatherby


    But I still have this faith in the truth of my dreams.