• Haha, ja! Op school gaan we volgend schooljaar van 17/09 tot 21/09 op uitwisselingsproject naar Roemenië. Er mochten maar 16 mee en aangezien ik een goed rapport heb, mag ik mee gaan! Ik ben echt zó, zó, zó, zó blij! We gaan daar vrijwilligerswerk doen ^^ . Dus je kunt het niet echt een uitwisselingsproject noemen, maar kom. We gaan daar een dagje meewerken in een schooltje voor mentaal- en lichamelijk gehandicapte kinderen en we gaan daar ook een bos aanplanten. Ik kijk er echt naar uit, thihi ^^ .
    Maar goed. Om dit topic nuttig te maken: gaan jullie op uitwisseling bij jullie school en zo ja: waarheen?


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ooh dat lijkt me zo awesome! ;D
    En nee, ik heb geen uitwisseling. Dat kan wel op onze school maarja..

    Ik heb een lichte trauma aan uitwisselingen, dus ben ik blij dat het er voor mij niet meer inzit.
    Ik hoop dat jij natuurlijk wel heel veel plezier hebt.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Oeh, ik ben jaloers! Dat lijkt me zo gaaf he! In ieder geval, veel plezier :')

    Mijn school heeft een uitwisseling met Tsjechië, Louny. Omdat mijn 'dorp' een stedenband heeft met dat dorp.
    En zelf ga ik op exchange naar Amerika voor een jaar, maar dan komt er geen Amerikaan hier.


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Oh mijn god, ik wil mee in jouw koffer:9~
    En nee, wij hebben geen uitwisseling op school.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Dat lijkt me zo leuk! - Een lerares die een soort mentor van ons is, die had het er wel over dat het wel heel leuk zou zijn en heel educatief, ofzo. Maar de directeur zal het er nooit mee eens zijn. Wat echt heel jammer is aangezien ik een grote kans heb om dan te mogen vanwege de opleiding die ik: Toerisme en Recreatie.


    Forever.

    Leuk!
    Bij mij op school kan dat niet meer.
    Maar het lijkt me wel echt leuk om te doen c:

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 17:58 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ben ik geweest, ja, vorig jaar. Zo'n project waar je één week in het buitenland zit bij een vreemde familie en dan paar maanden later komt dat kind dan één week hier. Was heel leuk :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dat lijkt me echt awesome, veel plezier (:
    Ik ben helaas nooit op uitwisseling geweest en ik denk niet dat dat zal gebeuren op de hoge school (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ben naar Slovenie op uitwisseling geweest en daar heb ik toen zelfs nog een scharrel gehad :9~
    Echt waar, uitwisseling is het leukste dat je op school gaat meemaken dus enjooooy! *O*


    ars moriendi

    Bij ons op school kan je op tweetalig een uitwisseling naar Duitsland maken. Verder kunnen we naar Frankrijk. En in vakanties skieën en naar Afrika voor ontwikkelingswerk. Voor de laatste twee moet je wel je vakantie opgeven. Dit kan pas vanaf de 3e dus ik mag volgens jaar, hopelijk!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Volgend jaar, ga ik waarschijnlijk naar Japan


    Firm believer of all that is magic

    Vorig jaar gingen er een aantal leerlingen van onze school naar Indonesïe, vrijwilligers werk doen, drie weken lang :)