• Mijn neef ging vandaag naar de dokter, samen met mijn oom. Ik weet verder niet precies wáárom hij naar de dokter is gegaan, want ik heb dit van mijn ouders gehoord.. Hij werd direct opgenomen in het ziekenhuis, vanwege verminderde lever en nier.. en als hij het ziekenhuis uit komt, moet hij misschien naar een afkickcentrum, omdat hij alcoholist is.

    Ga nu aub niet zeggen, had ie maar niet zoveel moeten drinken.. want daar heb ik nu niks aan, ik vul me al kut genoeg..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Kut voor je, maar ergens denk ik bij je neef wel, eigen schuld dikke bult. Want je hebt niet zomaar zo'n leverprobleem, dan moet je wel heel veel hebben gedronken ;x


    SLOAN.

    Damn, that sucks.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Herondale schreef:
    Kut voor je, maar ergens denk ik bij je neef wel, eigen schuld dikke bult. Want je hebt niet zomaar zo'n leverprobleem, dan moet je wel heel veel hebben gedronken ;x

    Ga nu aub niet zeggen, had ie maar niet zoveel moeten drinken.. want daar heb ik nu niks aan, ik vul me al kut genoeg..

    Ze zegt zelf dat ze niet wilt dat je zoiets zegt,..
    Oh en Beterschap !

    Genius schreef:
    Veel sterkte (bloos)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sterkte(flower)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Sterkte!!
    Maar misschin is het wel beter voor hem dat hij naar een afkickcentrum gaat,hij zal er (hopelijk) herboren uitkomen

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 17:49 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Veel sterkte. <3
    Ik heb al ook zo'n dingen meegemaakt. <3