• Wanneer Juliet in haar gloednieuwe auto wordt aangereden is ze alles behalve vrolijk. Alsof alles één grote grap is beweert de jongen die haar heeft aangereden ook nog eens een prins te zijn. Juliet gelooft hier totaal niks van, totdat de jongen in plaats van alleen de schade te vergoeden, een totaal nieuwe auto voor haar koopt op de voorwaarde dat ze met hem uit gaat. Juliet stemt hiermee toe en zodra ze haar vriendinnen over deze nieuwe lover vertelt wijzen ze haar alleen maar op het fortuin dat hij heeft en dat zet Juliet aan het denken. Want vindt ze deze jongen wel echt leuk, of is hij als je om het geld heen kijkt toch niet een echte “droomprins”?

    De prins met de creditcard

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 21:53 ]


    “Love is a contradiction.”

    Archibald schreef:
    (...)
    Mwehe, kijk dan maar eens hier naar:



    Jeej!
    Concratz, heb je dubbel en dik verdient! (dance)(Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het blijft een nice story(Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Renervatio schreef:
    Het blijft een nice story(Y)

    Hihi, dankjewel <3

    Ik heb inmiddels even alle chapters op de eerste pagina geordend, dus die staan weer helemaal goed.
    Ik moet alleen de cover bovenaan nog veranderen, maar dat lukte niet, dus dat komt thuis wel :3.


    “Love is a contradiction.”

    Na even op "tijdelijk gepauzeerd" te hebben gestaan is de story weer terug!
    Ik heb zojuist alle chapters op de eerste pagina weer eens flink bijgevuld en het 50ste hoofdstuk gepost.
    Ik ben van plan het weekend er heel wat aan te gaan schrijven, zodat ik op z'n minst elke week weer een of twee keer kan gaan posten, het liefst meer natuurlijk.
    Dus voor de abo's: De prins met de creditcard is terug!
    En ik heb al heel wat leuke ideetjes voor de prins en de autojongen in petto, dus die ga ik gauw uitwerken en wie weet ook wel weer een poll maken =D


    “Love is a contradiction.”

    Goed, de story staat helaas weer op tijdelijk gepauzeerd, maar speciaal voor alle abo's heb ik toch besloten weer een chapter te posten.
    Dus hier is chapter Fifty-one.
    De story staat ondanks dat ik heb gepost, nog wel op gepauzeerd, maar als ik misschien weer wat meer tijd + inspiratie krijg overweeg ik weer verder te gaan met de story, maar nog niets is zeker ^^


    “Love is a contradiction.”