• Ik voel me de laatste tijd nogal rot. Dat komt met name door thuis en hoe het op school gaat. Op school heb ik leerdoelen, een daarvan is herkaderen. Van iets negatiefs iets positiefs maken. Volgens mijn juf is het altijd net niet goed genoeg en moet ik positiever doen. Maar thuis wordt er continu tegen mij geschreeuwd en ik wordt ook wel eens geschopt, of er wordt aan mijn haar getrokken. Dat heeft een negatieve invloed op mij en ik ga hier helemaal kapot aan...
    Sorry voor het verspillen van jullie tijd..


    26 - 02 - '16

    Je hebt mijn tijd niet verspild hoor, en als dat thuis gebeurt moet je dat melden, dat kan echt niet! Bel anders een keer met de kindertelefoon of meld het bij het AMK, maar hou dit niet stil!

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 20:05 ]

    NIET STIL HOUDEN. nee, serieus. niet doen. praat erover, schrijf het van je af, meld het, maar houd het zeker niet voor jezelf! dat is het ergste wat je kan doen. Zo kan er nl niets veranderen.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    wow ga ff naar de politie ofzo ik bedoel je word aan je haar getrokken en je word geschopt en er word naar je geschreeuwt o.O


    Shoganai i ne~

    MusicxLife schreef:
    Je hebt mijn tijd niet verspild hoor, en als dat thuis gebeurt moet je dat melden, dat kan echt niet! Bel anders een keer met de kindertelefoon of meld het bij het AMK, maar hou dit niet stil!


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Als ik jou was zou ik zo snel mogelijk naar de kindertelefoon grijpen


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    BeSlytherin schreef:
    wow ga ff naar de politie ofzo ik bedoel je word aan je haar getrokken en je word geschopt en er word naar je geschreeuwt o.O

    Idd, dat kan echt niet hoor! Dat is mishandeling!

    MusicxLife zei op 1 juli 2011 - 20:05:


    Je hebt mijn tijd niet verspild hoor, en als dat thuis gebeurt moet je dat melden, dat kan echt niet! Bel anders een keer met de kindertelefoon of meld het bij het AMK, maar hou dit niet stil!

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 20:11 ]


    Sometimes it's best not to care.