• Members of the WAG-gang

    ~Xavi - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    ~ReinaxRamos - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    ~Exposito - Elena - WAG van David Villa.
    ~Ventimiglia - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    ~Roadrunner - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    ~Followill - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    ~Corvette - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    ~Duerre - Amber - WAG van Lionel Messi.
    ~Number4 - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 10:34 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Roadrunner schreef:
    Ik stop voorlopig met EC, geen idee hoe lang het gaat duren totdat alles weer rustig is. Je mag me Sms'en of tweeten. Ik plaats ook gewoon hoofdstukken online en zooi. Maar ik heb even tijd nodig om bepaalde dingen te verwerken en dingen op een rijtje te zetten. Sorry.

    Ik snap het, t'is wel zo verstandig. Sterkte, met alles enzo. (flower)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Roadrunner schreef:
    Ik stop voorlopig met EC, geen idee hoe lang het gaat duren totdat alles weer rustig is. Je mag me Sms'en of tweeten. Ik plaats ook gewoon hoofdstukken online en zooi. Maar ik heb even tijd nodig om bepaalde dingen te verwerken en dingen op een rijtje te zetten. Sorry.
    Verontschuldig je niet, ik snap je (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Mijn ananasheid zou allang zijn moeten afgelopen?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Exposito schreef:
    Mijn ananasheid zou allang zijn moeten afgelopen?

    Haha, het faalt altijd zo hard.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Corvette schreef:
    (...)
    Haha, het faalt altijd zo hard.
    echt he :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Hoi.

    Dus, wat heb ik vandaag gemist?


    Hope goes lost but never dies.

    Nog niks voor zover ik weet?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Niks, denk ik.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Foetsie

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 12:34 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Corvette schreef:
    En ik vind dat ideeëtje van Amber niet zo goed, sorry. Maar wat als er nou heel veel mensen zich irriteren aan één persoon? Ik weet niet of dat zo is, maar als het wel zo is en het uitkomt zijn we diegene kwijt en dat wil ik dus niet. (N)

    Dan was dat waarschijnlijk net als bij Kim allang uitgesproken, right?
    Sorry, maar ik wil eigenlijk wel echt graag weten of mensen problemen met mij hebben ofzo.


    Hope goes lost but never dies.

    Duerre schreef:
    (...)
    Dan was dat waarschijnlijk net als bij Kim allang uitgesproken, right?
    Sorry, maar ik wil eigenlijk wel echt graag weten of mensen problemen met mij hebben ofzo.
    Heb ik iets gemist met jou plan?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Exposito schreef:
    (...)Heb ik iets gemist met jou plan?


    Duerre schreef:
    We zouden gewoon een anonieme enquete moeten houden ofzo. Dat iedereen anoniem een stukje schrijft over elk lid van de gang en dat je daarin ook dingen kan zetten die je irriteren ofzo.
    Ik denk dat ik dat persoonlijk wel fijn zou vinden als ik dat over mezelf zou weten, wat mensen irritant aan mij vinden enzo.


    Hope goes lost but never dies.

    Duerre schreef:
    (...)[/i]
    Hmm, ja dat zou ik ook wel willen weten, maar dat ik dan over iemand anders iets negatiefs moet zeggen, hahaha


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Gatsen just for saying maar weetje na alle miserie, is iedereen gewoon, kapot en volledig gstresst. Als dit zo verder gaat, gaat het Ec idd stoppen, gewoon omdat we niet meer samen kunnen leven met elkaar. Iedereen heft problemen, iedereen is prikkelbaar en net dan ga je je ergeren aan dingen waar je je vroeger mss niet aan ergerde. Maar op de manier van op elkaar zitten afgeven komen we er niet. Daarom vind ik persoonlijk Amber haar idee nog niet zo slecht. Want ik vrees dat er iets moet gaan gebeuren, want het begint hier wat een puinhoop te worden.

    Hiermee wil ik niemand aanspreken of beledigen. Dit is enkel mijn mening.


    Tears are words the heart can't say.

    Number4 schreef:
    Gatsen just for saying maar weetje na alle miserie, is iedereen gewoon, kapot en volledig gstresst. Als dit zo verder gaat, gaat het Ec idd stoppen, gewoon omdat we niet meer samen kunnen leven met elkaar. Iedereen heft problemen, iedereen is prikkelbaar en net dan ga je je ergeren aan dingen waar je je vroeger mss niet aan ergerde. Maar op de manier van op elkaar zitten afgeven komen we er niet. Daarom vind ik persoonlijk Amber haar idee nog niet zo slecht. Want ik vrees dat er iets moet gaan gebeuren, want het begint hier wat een puinhoop te worden.

    Hiermee wil ik niemand aanspreken of beledigen. Dit is enkel mijn mening.
    Je hebt gelijk


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John