• Wat is nou een goede mp3 of mp4-speler met ongeveer 8 GB of hoger die niet al te duur is?
    Ik wil er 1 kopen, omdat als ik op mijn telefoon muziek luister, gaat de batterij heel snel op en dat kan ik niet gebruiken als ik lang op het vliegveld moet staan en dan nog 3.5 uur vliegen.
    Dus weten jullie een goede? :3
    En kunnen jullie dan ook de winkel melden waar je 'm kan kopen?

    Geen iPod.

    En zoals ik zie is het ook handig voor andere mensen :'D

    [ bericht aangepast op 3 juli 2011 - 16:37 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    lorreborre schreef:
    *gaat even boven dat ding zoeken en komt tot het besef dat het beneden ligt*

    oeps typfoutje 4 gb , maar dat zijn nog zo ongeveer 1000 nummers

    euh, die kan foto's en video's afspelen ,je kan er sudoku op spelen

    anders moet je op deze site eens kijken en daar bij 'select product' zoeken naar 4GB MP4 Player (redelijk vanboven)

    Hmm niet handig, ik gebruik sws meer dan 8 gb (krul)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    As jij meer dan 8 gb nodig heb. Betaal je ook meer.


    To infinity and beyond •

    Samsung T10!
    Die is echt super fijn, en kost rond de 80 euro.

    Weetje. Als je al 80 euro uit wilt geven. Kun je net zo goed 20 a 40 euro meer uitgeven voor een iPod touch or whatever.


    To infinity and beyond •

    Of je kan eentje kopen met een kleiner geheugen en zo'n kaartje, indien die daar een opening voor heeft zo.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Soundeffect schreef:
    Hmm, ik heb een héle goede mp3, maar die is al zo oud dat ze niet meer gemaakt worden D:
    Dus ik op zoek naar een andere, heb ik één of andere Creative Zen mp3/mp4 weet ik veel. Eén tip: als je dat ding tegenkomt, koop hem NIET. Bagger kwaliteit van geluid en het geluid is ook nog eens heel zacht ;x


    Ik heb een Creative Zen X-fi 2, en die is heel goed. De batterij gaat lang mee, hij heeft een touchscreen (het is niet zo goed als dat van de iPod touch, maar werkt prima) en ik vind niet dat het geluid slecht klinkt. Bovendien zijn de oortjes die ik erbij kreeg ook heel goed.
    En hij kostte maar 99 euro toen ik hem negen maanden geleden kocht, misschien kun je hem nu wel voor nog minder krijgen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ShannonLeto schreef:
    Een Philips GoGear ja als je geen iPod wilt ;3


    Die zijn inderdaad goed, ik heb die ook (:


    Olive

    Levine schreef:
    Weetje. Als je al 80 euro uit wilt geven. Kun je net zo goed 20 a 40 euro meer uitgeven voor een iPod touch or whatever.

    Wat aardiger reageren mag wel.
    Anyway, een iPod touch kost nu 229 euro dat is even heel wat meer dan 80 euro. Evenals een iPod nano, die zijn nu 159 euro, dat vind ik ook heel wat duurder dan 80 euro.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Marshmellow schreef:
    Of je kan eentje kopen met een kleiner geheugen en zo'n kaartje, indien die daar een opening voor heeft zo.

    Dat is ook een goed idee (:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Betrayal schreef:
    (...)
    Wat aardiger reageren mag wel.
    Anyway, een iPod touch kost nu 229 euro dat is even heel wat meer dan 80 euro. Evenals een iPod nano, die zijn nu 159 euro, dat vind ik ook heel wat duurder dan 80 euro.


    Ik weet niet waar jij kijkt voor een ipod, maar ik heb een iPod shuffle voor 90 euro..


    Kill them with kindness.

    Zephyros schreef:
    (...)

    Ik weet niet waar jij kijkt voor een ipod, maar ik heb een iPod shuffle voor 90 euro..

    Ik kijk op de Apple site. Daar zie ik toch echt een iPod touch voor 229 en iPod nano voor 159, allebei 8 gb. + daar verkopen ze de oude nano en touch niet meer.
    En ik heb het niet over een iPod shuffle maar over een nano en een touch.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2011 - 18:16 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    ik heb een mp4 van 8gb van het merk sweex er kunnen ongeveer 1000 liedjes op. en ik kan foto's en video's ermee maken. gekocht by bol.com eigenlyk gekregen ;p


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb eentje van Lenco, Xemio-965, hij heeft 8GB en je kan er een kaartje bij instoppen


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik heb een mp4 van Philips, die vind ik erg goed


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ik heb een philips gogear. Als je m goed oplaat gaat ie toch minstens 10 uur mee denk ik zo. :'D