• Hoooi (:
    Ik ga morgen solliciteren bij Bristol. Ze zoeken daar nog iemand die kan werken, en dus ben ik van plan daar morgen naar toe te gaan en te praten.
    Maar wat nou als ze zeggen dat ik eerst een CV moet maken enzo.
    Dat vind ik niet een probleem ofzo, maar hoe richt je die CV nou eigenlijk goed in? En de sollicitatiebrief? Hoe moet je dat nou goed indelen? Want ik raak constant in de war met de gegevens wat nou eerst moet enzo.
    Kunnen jullie me helpen? (:
    &nd Wish me luck =D
    x.


    Sometimes it's best not to care.

    Je werkervaring, je diploma's en wat voor werk je allemaal kan en doet. (ik heb die van mijn pa zo vaak gezien dat ik het gewoon uit mijn hoofd ken) En GEEN spellingsfouten, of slecht grammatica want daar knappen ze op af.

    Oeh de bristol is cool, daar koop ik schoenen en t-shirts! <3


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dude, je moet een CV sowieso klaarhebben als je gaat solliciteren ouwe.
    Dat leer je trouwens allemaal op school, mocht je een keer opletten.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Sollicitatie brief; Ik heb geen flauw idee D;

    & bij cv heb ik gwn een voorbeeld op gezocht ;D en dat gwn beetje overgenomen zeg maar, maar dan met mijn dingen


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik kan je mijn CV wel sturen, kun je die als vergelijkingsmateriaal gebruiken :)?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik kan je mijn CV wel sturen, kun je die als vergelijkingsmateriaal gebruiken :)?

    Ik heb al een CV klaar. Maar toch bedankt =D
    Ik solliciteer nu online, en daar moet ik dan mijn motivatie invullen alleen weet niet zo goed hoe ik het moet afsluiten. x'D


    Sometimes it's best not to care.

    SYN schreef:
    Dude, je moet een CV sowieso klaarhebben als je gaat solliciteren ouwe.
    Dat leer je trouwens allemaal op school, mocht je een keer opletten.

    Doe even normaal jung! o.o


    Sometimes it's best not to care.

    Embrace schreef:
    (...)
    Doe even normaal jung! o.o

    Vat je 't een beetje verkeerd op of zo. Nee, ik gebruik geen smileys, maar dat betekent niet dat het onaardig bedoeld is.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    SYN schreef:
    (...)
    Vat je 't een beetje verkeerd op of zo. Nee, ik gebruik geen smileys, maar dat betekent niet dat het onaardig bedoeld is.

    Oh okee.


    Sometimes it's best not to care.

    SYN schreef:
    (...)
    Vat je 't een beetje verkeerd op of zo. Nee, ik gebruik geen smileys, maar dat betekent niet dat het onaardig bedoeld is.

    Ik vraag me af hoe mensen doorgaans denken als ze alles zonder abnormaal grote pretfaces als negatief opvatten.

    Omentherise schreef:
    (...)
    Ik vraag me af hoe mensen doorgaans denken als ze alles zonder abnormaal grote pretfaces als negatief opvatten.

    >< Dit heeft zo niet met mijn topic te maken.
    Ga dan naar haar GB en meld het haar persoonlijk ofzo (:


    Sometimes it's best not to care.