• LetsKrull schreef op 13 juni 2011 - 19:30:

    Heey soRADIANT!
    Je mag beginnen met je themawedstrijd =D
    Groetjes,


    Wegens omstandigheden is Destay gestopt met haar wedstrijd, ik neem hem nu over.

    Dit is de bedoeling van deze wedstrijd:
    Er zijn een aantal rondes. Iedere ronde is er een andere opdracht, iedere keer iets heel anders dan de andere keer(foto/filmpje/kunstelwerkje).
    Je hoeft jezelf niet op een foto of filmpje te laten zien, het enige dat je altijd nodig hebt is wel een camera om de opdracht te fotograferen. Het is geen fotowedstrijd maar je hebt wel een camera nodig!
    Maak je een gedichtje of verhaal, deze graag in een story zetten en met de link inleveren.

    Je hebt elke opdracht twee weken de tijd. In de vakantieperiode is het drie weken, omdat niet iedereen thuis blijft.

    Jury:
    TheLegacy
    Fragile

    Opdrachten:
    1. In deze opdracht krijg je een woord toegewezen, hierin ga je zelf verzinnen of je er een foto van maakt met dat woord of een knutselwerkje of een gedicht of wat anders, wees creatief!
    Als je iets maakt maak je hier uiteraard een foto van, de creatiefste dingen die maken meer kans! dus wees creatief...

    2. Omdat het vorige keer zo lang duurde en ik van deelnemer naar jurylid ben over gegaan, valt er deze keer niemand af.
    Maak een knutselwerkje óf tekening dat te maken heeft met een emotie. Je mag zelf je emotie kiezen, maar wel graag even bij je inzending vermelden wat je koos. Je levert een foto van je creatie in.
    Inleverdatum: maandag 25 juli.
    Emoties: Boos, blij, bang, verdrietig

    3.
    De laatste opdracht wordt een combinatie van verschillende dingen. Alles wat je in deze wedstrijd voorbij had zien (kunnen) komen, wordt nu van je verwacht in één foto.
    Je onderwerp mag je zelf kiezen. Als je dat lastig vindt kies ik voor je.
    Van het onderwerp dat je hebt gekozen maak je een tekening of knutsel je iets van papier, plastic, hout, blokken oid. Hetgeen dat je gemaakt hebt plaats je in een passende omgeving. Deze omgeving moet passen bij je onderwerp (en natuurlijk bij wat je gemaakt hebt). Van dit totaalplaatje maak je een foto. Als laatst maak je een verhaal óf gedicht bij je onderwerp waar je de foto bij zou kunnen gebruiken. Uiteindelijk moet het één kloppend geheel worden.
    Ik weet dat het veel verschillende dingen zijn, daarom ga ik ook niet letten op de kwaliteit, maar op de originaliteit. Niet iedereen is even goed met foto's of knutselen, dat maakt dus niet uit.
    Omdat het veel werk is, krijg je iets langer de tijd en moet je de opdracht zondag 11 september inleveren.



    Inzendingen:
    Feedback? Graag even vragen (:

    Celestial:
    Opdracht 1: PRACHTIG. > 6,5.
    Opdracht 2: VERDRIETIG. > 8.

    Vida:
    Opdracht 1: LICHT. > 8.
    Opdracht 2: KWAAD. > 9.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 14:01 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 4 juli 2011 - 21:35 ]

    Laatste opdracht + cijfers.

    Mag je de voorwerpen dat je gemaakt hebt ook in de omgeving photoshoppen?
    Of de omgeving zelf maken? Want ik weet wel iets, maar het is nogal moeilijk om die dingen in de omgeving te fotograferen :W


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Vida schreef:
    Mag je de voorwerpen dat je gemaakt hebt ook in de omgeving photoshoppen?
    Of de omgeving zelf maken? Want ik weet wel iets, maar het is nogal moeilijk om die dingen in de omgeving te fotograferen :W

    Is goed. (:

    Jammer dat er niet gereageerd is. Heb meerdere keren een pb'tje gestuurd en al eens uitstel gegeven. De wedstrijd is dus afgelopen, zonder winnaar.

    Fantasia schreef:
    Jammer dat er niet gereageerd is. Heb meerdere keren een pb'tje gestuurd en al eens uitstel gegeven. De wedstrijd is dus afgelopen, zonder winnaar.

    Dat snap ik. Sorry, was het vergeten :'x
    Ach, het was geen wedstrijd op leven en dood.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.