• Ja, wie is je favo band en waarom.


    SLOAN.

    McFLY, ik vind ze al sinds 2006 geweldig, en de liedjes blijven ook nog steeds leuk (vind ik), hoe vaak ik ze ook geluisterd heb. Daarbij zijn de bandleden stuk voor stuk echt geweldig personen en ook hele goede vrienden met elkaar, waardoor ze voor grappige situatie zorgen.


    As travars

    Als ik echt een band moet kiezen kies ik voor Blof omdat het leuke Nederlandse muziek is en ik niet zoveel bands kan
    Maar echt mijn favoriet is Avril Lavigne, omdat ik me herken in haar liedjes en ze gewoon geweldig is


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    McFly, ik ben al vele jaren fan van ze. Omdat ze door de jaren heen steeds iets zijn veranderd, heb ik het al die jaren kunnen uithouden. Een artiest begint mij al snel te vervelen, omdat ze altijd op één lijn blijven. Dat is met McFly niet.
    En de jongens zijn gewoon geweldige personen, met een leuke persoonlijkheid. Ze zijn gewoon lekker gek en dat vind ik geweldig aan ze (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    TaeKey schreef:
    Difficult...

    SHINee! Hun zijn gewoonweg geweldig. 5 knappe Koreaanse dudes die kunnen zingen, dansen en 2 rappen. De passie die ze in hun nummers leggen...Ik hou er gewoon van. De kiddo, de alles-kunnende, het vlammend charisma, de showman & de tofu leider.

    Nou zij zijn ook goed, maar ik vind dat Big Bang ze overtreft º.º

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 13:36 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rise Against, omdat ze zulke goede dingen doen voor de mensen, omdat hun lyrics me élke keer weer raken. Hun liedjes laten me eventjes vergeten hoe het is in de werkelijkheid en slokken me helemaal op.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Als ik moest kiezen dan toch Mcfly, gewoon omdat hun muziek geweldig is.


    To infinity and beyond •

    The Jonas Brothers omdat sommige gebeurtenissen bij hun mij echt raakt en ook soms herkenbaar is bij mezelf , Hun muziek is herkenbaar in het leven, Ze doen erg veel voor het goede doel, ze zijn hot en natuurlijk, Mijn toekomstige man, Joe Jonas is de leadsinger (:

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 17:29 ]

    Hmm...
    Jb is geen band :(

    Paramore = Echte rockers, met pakkende teksten en goede muziek. Hayley haar stem is echt geweldig. Daar kan ik nog een voorbeeld aan nemen :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Paramore en Greenday, omdat ze gewoonweg geweldig zijn.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Euhm... Ik heb geen favo band :')


    Olive

    nerveus schreef:
    Paramore = Echte rockers, met pakkende teksten en goede muziek. Hayley haar stem is echt geweldig. Daar kan ik nog een voorbeeld aan nemen :O
    Ze zijn geweldig inderdaad!

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 17:30 ]


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Sonata Arctica, ik heb altijd steun gehad aan die muziek, en ik vind het gewoon prachtig (: Ze hebben me door moeilijke tijden geloodst. Maar ook Within Temptation en Epica hebben hieraan bijgedragen (:


    Alis volat propriis.

    Paramore, Gewoon Precies de muziek stijl waar ik van hou:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    All Time Low, omdat ze geweldige bandleden hebben. /vooral enorm humor. Ze hebben geweldige liedjes. En naja, heerlijk gewoon. :9~


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind