• Ik (17) was eerst 9 maanden met een jongen (21), een relatie hadden we niet officieel maar het leek er wel heel erg veel op. Uiteindelijk kwam ik erachter dat hij de laatst 1,5/2 maanden van die 9 maanden een ander had... Serieus ik heb me nog nooit zo kut gevoeld, hij was de eerst van wie ik echt hield en mijn eerste keer seks...

    Maar goed, naast hem had ik een hele goede vriend (18) waar ik alles bij kwijt kon. Ik begon een beetje andere gevoelens voor hem te krijgen maar ik drukte ze weg omdat ik toen nog met die andere gast was. Dat was dus over en nja op een feestje 2 weken na die breakup zoende ik met die vriend. Heel onverwacht, we namen gewoon afscheid zoals normaal, knuffel enzo en ineens zoende we elkaar... Die week erna (is nu een week geleden) spraken we 3 keer af. Het voelde zo goed echt, ik voelde me weer fijn en met ieder kusje en knuffel dat hij me gaf vergat ik die andere gast en nja ik voelde me zo fijn bij hem!

    Daarna zocht ik steeds contact maar antwoordde hij niet of hij had geen tijd voor me. Dus gisteren vroeg ik aan hem "Heb je wel tijd voor een vriendin/relatie?" En zijn antwoord was glashard nee. Gewoon "Nee geen tijd voor." Toen brak ik serieus, echt ik had het niet meer. Eerst me het gevoel geven dat alles goed komt en dat wij samen zouden zijn en dan daarna gewoon geen tijd hebben. Als hij dat van te voren had aangegeven dan had ik er niet eens aan begonnen...

    Ik weet dat deze twee dingen vrij kort op elkaar waren, dat doet nu dus ook zo'n pijn, ik begin me af te vragen wat ik toch steeds fout doe aan gezien geen enkel relatie bij mij wil werken... En je kunt me nu dus letterlijk opvegen, ik voel me nogal gebroken namelijk.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 21:48 ]


    -

    Awh, dat is echt vreselijk voor je! Heel veel sterkte ermee! <3


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    lalalaloveu schreef:
    Maar hoe hebben jullie het opgelost zeg maar dan, want ik kan wel wat tips gebruiken..

    Een gebroken hart oplossen? Dat zal niet gaan je zult erover heen moeten komen, uit jezelf maar hulp van anderen mag altijd. Ga iets leuks doen spreek zoveel mogelijk af en denk er heel af en toe over na. Laat het zakken en als je het echt niet volhoudt praat erover of dicht het van je af (wat ik dus doe). Er is echt wel een jongen voor je die echt van je houdt. Op elk potje pas een dekseltje, alleen die deksel ligt tussen heel veel omgebogen en kappote deksels (raarste uitleg ooit en al helemaal als hij uit de mond van een jongen komt, maar je snapt hem wel).
    Het komt goed, hoe stom het ook klingt. Alles komt een keer weer goed en daar kan ik zelf over meepraten

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 22:28 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dit is voor mij ook heel herkenbaar... :/
    I feel the same at the moment!
    Heel erg veel sterkte en als je wilt praten zeg je het maar


    dream, dare, fly!

    x

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 22:34 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Wat een sukkels!


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Wat gemeen zeg.. <3 Ahw *geeft een big hug* We're here for ya!*O*


    ars moriendi

    #FuckLove
    Ik ken de pijn.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    Een gebroken hart oplossen? Dat zal niet gaan je zult erover heen moeten komen, uit jezelf maar hulp van anderen mag altijd. Ga iets leuks doen spreek zoveel mogelijk af en denk er heel af en toe over na. Laat het zakken en als je het echt niet volhoudt praat erover of dicht het van je af (wat ik dus doe). Er is echt wel een jongen voor je die echt van je houdt. Op elk potje pas een dekseltje, alleen die deksel ligt tussen heel veel omgebogen en kappote deksels (raarste uitleg ooit en al helemaal als hij uit de mond van een jongen komt, maar je snapt hem wel).
    Het komt goed, hoe stom het ook klingt. Alles komt een keer weer goed en daar kan ik zelf over meepraten

    Pfff mijn vrienden zijn niet bepaald behulpzaam nu, niemand wil iets gaan doen ter afleiding... Ik moet er gewoon STEEDS aan denken! Word helemaal gek..


    -

    DonaldDuck schreef:
    Wat een sukkels!

    Precies wat ik dacht toen ik het net allemaal wist :x


    -

    Heel veel sterkte Anouk, ik weet hoe kut het is. However, ooit op een dag komt er een ontzettend leuke jongen voorbij wandelen. Echt!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    lalalaloveu schreef:
    Maar hoe hebben jullie het opgelost zeg maar dan, want ik kan wel wat tips gebruiken..

    Gewoon doorgaan met ademhalen.
    Like, mijn hart is ook gebroken in duizenden stukjes, maar wat kan je doen? Ja, opgeven. Maar no fucking wáy dat ik ga opgeven. Je kan wel de hele dag zitten.. niksen, treuren en je kut voelen, maar daar schiet je niets mee op.
    Als je afleiding nodig hebt pb je mij desnoods, al ben ik best saai gezelschap.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    lalalaloveu schreef:
    (...)
    Pfff mijn vrienden zijn niet bepaald behulpzaam nu, niemand wil iets gaan doen ter afleiding... Ik moet er gewoon STEEDS aan denken! Word helemaal gek..

    Wat een fijne vrienden maar niet heus :S Ga anders uit, ga sporten of gewoon met de hond wandelen en stoeien. Zolang je maar niet alleen bent en niks te doen hebt


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    Wat een fijne vrienden maar niet heus :S Ga anders uit, ga sporten of gewoon met de hond wandelen en stoeien. Zolang je maar niet alleen bent en niks te doen hebt

    Dat kan ik nog best eens doen, vinden mijn honden vast ook leuk (:


    -

    lalalaloveu schreef:
    (...)
    Dat kan ik nog best eens doen, vinden mijn honden vast ook leuk (:

    Gewoon je huis uit, muziek indoen, hard meeblerren, met je honden plezier hebben en gewoon nergens meer aandenken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    Gewoon je huis uit, muziek indoen, hard meeblerren, met je honden plezier hebben en gewoon nergens meer aandenken.

    haha thank you!


    -