• - geen fanfiction verhalen
    - leeftijd maakt niks uit (ik zie de inleiding wel& dan neem ik abo of niet.
    - niet te langdraderig
    - al een aantal hoofdstukken

    lukt wel toch?

    Ik heb er 2 op mijn profiel die nog mar net nieuw zijn
    En ik ben beig om samen met Before een story te gaan schrijven


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    klik


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Onbekende personen, ik probeer elke dag te posten:


    Wanneer Juliet in haar gloednieuwe auto wordt aangereden is ze alles behalve vrolijk. Alsof alles één grote grap is beweert de jongen die haar heeft aangereden ook nog eens een prins te zijn. Juliet gelooft hier totaal niks van, totdat de jongen in plaats van alleen de schade te vergoeden, een totaal nieuwe auto voor haar koopt op de voorwaarde dat ze met hem uit gaat. Juliet stemt hiermee toe en zodra ze haar vriendinnen over deze nieuwe lover vertelt wijzen ze haar alleen maar op het fortuin dat hij heeft en dat zet Juliet aan het denken. Want vindt ze deze jongen wel echt leuk, of is hij als je om het geld heen kijkt toch niet een echte “droomprins”?

    De prins met de creditcard


    En voor als je van onbekende personen en vampiers houdt, al post ik op de bovenste veel meer, de story is wel in 't Nederlands:
    River is a normal surfer boy. One day he meets the beautiful Belle, and he falls in love. But how does it come that he loves her so much that he wants to do everything for her? And does she love him too? Or is there just something that she wants from him?

    I want you


    “Love is a contradiction.”

    Memories


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    The horrible life of Dakota.

    Sorry dattie pas 4 hoodstukken heeft. :'$
    Maar I hope you likes it 8D

    Ladies, Bugs & Ladybugs, This is War & Klaprozen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Kijk maar eens bij men storie's(flower)


    Believe in yourself, change the world.

    Ik heb alleen fanfiction, forever alone. ):

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 22:06 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik && m'n BFF

    Susan woont heel der leven in New York. Haar vader besluit te verhuizen naar een kleinere stad,omdat die het te gevaarlijk vind voor Susan haar andere twee zussen Sophie en Sarah moeten ook mee. Haar ouders zijn gescheiden dus is verhuizen voor hun nog moeilijker. Als ze er eenmaal wonen willen ze nooit meer terug! Wil je weten hoe het afloopt? Volg het verhaal dan!

    Los jij deze moord als eerste op?



    Het is het jaar 2014 en president Barack Obama is voor de tweede keer herkozen tot president. In zijn eerste regeerperiode heeft hij veel vrede gebracht in de wereld. Nu probeert hij China ook onder dit vredesverdrag te krijgen, maar was dat misschien één brug te ver?

    Op de dag van de vergadering, wordt hij vermoord en het Witte Huis is in rep en roer.
    Twee agenten krijgen de speciale opdracht om deze moord zo snel mogelijk op te lossen. Kate Wilson en Jack Lumper zijn twee ervaren FBI agenten en werken sinds een jaar samen.


    Dat moet lukken, maar ben jij ze sneller af? Bij dit verhaal krijgt de lezer een speciaal logboek met alle informatie en bewijsstukken die er op dat moment zijn over de moord. De lezer krijgt soms wat extra bewijsstukken om de speurtocht nog spannender te maken!

    Dus wie lost dit als eerste op?


    De link!


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman


    "Noem me geen Lily." zei ze met een gepijnigde blik in haar ogen.
    Er trok een rilling over mijn rug door de toon waarop ze het zei. "Waarom niet? Waarom mag ik je geen Lily noemen?" Even sloeg ze haar ogen neer, daarna keek ze naar de muur naast zich, mijn blik ontwijkend. Ze sprak, haar stem gevoelloos en koud. "Lily is dood."

    Link

    Fantasy, Actie, Romantiek & vampieren.
    Kijk maar wat je ervan vind!

    Lost in the darkness, klik.


    If your gonne be two-faced at least make one of them pretty.





    Link in plaatje :)
    Vittoria; Een vreedzame wereld met perfecte balans.
    Dit alleen door de legendarische Diamond of Balance, die millenia geleden
    door de 3 Fates is gecreëerd.

    Op een kalme winterdag wordt deze balans verstoord, waardoor de zon compleet van de hemel verdwijnt.
    Paniek breekt uit. Gebeden worden niet gehoord.
    Vittoria is een grote chaos.

    Niet lang hierna, in The Forest of Ce Dubh, verscheen een spookachtig meisje. Clotho, de eerste van de 3 Fates.
    In haar hand heeft ze een ronde, witte steen, met een gekleurd pentagram er ingekerft.
    Het enige wat Vittoria nu nog kan reden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Poisoned Rain
    Daar stond ik dan, alleen in een groep van meer dan honderd mensen. Mijn benen leken nauwelijks de kracht te hebben om me overeind te houden. Ik hapte naar adem, mijn ogen snel afwendend. 16 jaar lang onafscheidelijk. Maar alles was zo plots veranderd.. En nu? Nu lag jij daar. In die kist die langzaam naar de bodem verdween. Iedereen is er kapot van. Waarom moest je je eigen leven nemen?


    Be yourself, everyone else is already taken.