• Ik kwam net uit de douche, en ik moet altijd via de woonkamer lopen naar mijn kast, om kleren te pakken. Maar ik loop ook altijd langs een witte kast waar allemaal foto's in staan, dus opeens staat er een hele grote foto van mijn broer.. Dus ik zo: 'Mama, kan je die alsjeblieft weghalen?' Dus ze keek me raar aan en ging verder met wat ze aan het doen was. Ik gewoon nog steeds vragen of ze het weg wilt halen en dat ik het écht niet leuk vind, en dan wordt ze kwaad op míj.. Djeez, ik snap haar echt niet. Nu ben ik echt boos op mijn moeder uugh.. :/


    We accept the love we think we deserve.

    Claw schreef:
    (...)
    Mijn broer is overleden anderhalf jaar geleden.


    Ahw, Sterkte!
    Misschien moet je zeggen dat je daarom die foto weg wilt.
    Ik denk/hopelijk snapt je moeder dat.

    Genius schreef:
    Als je gewoon wacht totdat ze het antwoord neerzet.. Constant hetzelfde vragen helpt niet hoor :')

    (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Claw schreef:
    (...)
    Mijn broer is overleden anderhalf jaar geleden.

    Maar waarom zou je dan zijn foto weg willen hebben. Ik kan je moeder wel begrijpen waarom zij de foto graag wil laten staan.


    -

    Claw schreef:
    (...)
    Mijn broer is overleden anderhalf jaar geleden.

    Hm, iedereen zegt natuurlijk wel dat die foto weg moet, omdat jij het niet prettig vindt, maar misschien helpt het je moeder juist wel bij het verwerken o.i.d. Misschien samen tot een compromis komen? (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Is dat niet ergens logisch dat je moeder die foto niet wilt weg zetten, dat is haar zoon..


    Stop wishing, Start doing..

    vraag anders of ze die foto ergens anders wilt zetten, waar jij hem niet hoeft te zien, op haar slaapkamer bijvoorbeeld?


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Genius schreef:
    (...)
    Maar waarom zou je dan zijn foto weg willen hebben. Ik kan je moeder wel begrijpen waarom zij de foto graag wil laten staan.

    Het hoeft niet wég, maar waarom dan zo openbaar in de woonkamer? Ik ben daar het grootste deel van de dag en dan .. laat maar. Het is gewoon raar om te beschrijven wat ik voel als ik naar die foto kijk.


    We accept the love we think we deserve.

    twizzle schreef:
    vraag anders of ze die foto ergens anders wilt zetten, waar jij hem niet hoeft te zien, op haar slaapkamer bijvoorbeeld?

    Ik zal het vragen aan d'r, dankje voor de tip.


    We accept the love we think we deserve.

    Claw schreef:
    (...)
    Het hoeft niet wég, maar waarom dan zo openbaar in de woonkamer? Ik ben daar het grootste deel van de dag en dan .. laat maar. Het is gewoon raar om te beschrijven wat ik voel als ik naar die foto kijk.

    Nouja ik weet niet hoe jeje voelt erover, heb dat zelf niet meegemaakt. Maar ik denk dat je moeder het juist fijn vind als ie in de woonkamer staat. Het is toch haar kind..


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Nouja ik weet niet hoe jeje voelt erover, heb dat zelf niet meegemaakt. Maar ik denk dat je moeder het juist fijn vind als ie in de woonkamer staat. Het is toch haar kind..

    Ik heb gevraagd of ze het in haar eigen slaapkamer wilt zetten en toen zei ze dat het idd beter was dat het niet zo openbaar was, dus ze heeft het weggezet. Ik snap jullie ook wel, en mijn moeder ook weetje, maar het is gewoon een situatie hier thuis wat gewoon raar is. Maar dankje iedereen. Naja, de meesten dan. x


    We accept the love we think we deserve.

    Dan moet je je moeder uitleggen waarom je het niet leuk vindt. Maar je zal ook respect moeten hebben voor het feit dat je ouders misschien wél graag een foto van hem willen hebben. Misschien als compromis een kleinere foto ofzo dan? Je kan hen ook niet zomaar jouw wil opleggen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Claw schreef:
    (...)
    Ik zal het vragen aan d'r, dankje voor de tip.
    graag gedaan!


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Misschien vragen of je moeder het ergens anders wil plaatsen. In haar eigen slaapkamer ofzo. Dus niet 'weghalen' maar 'verplaatsen'.
    Ik begrijp wel dat je moeder het niet leuk vind, maar dat het ook niet leuk is voor jou.

    Maar kzie net dat anderen het al hebbe voorgesteld.. En het al opgelost is...

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 11:22 ]


    Ik wil een tuin vol egels