• Ik mag een dwerghamster!
    En nu denken jullie vast 'wow', maar ik vind dat echt geweldig omdat ik een huidschilfer allergie heb en dus eigenlijk tegen geen enkel dier kan met haren of veren.
    Vanmiddag waren mijn moeder en ik in een winkel waar ze die dwerghamsters verkopen. Ik bleef er zo lang nakijken, dat mijn moeder mijn vader had gebeld, omdat ze haast smolt van de verliefde blik waarmee ik keek (haar woorden, niet de mijne). Mhihi, ik ben zo blij. Ik moet hem wel zelf betalen, maar toch. De kooi ga ik morgen ophalen. De hamster komt als ik terug ben van vakantie, want ik wil niet dat 'ie meteen ergens anders heen moet.

    Blijheid! Weet er iemand toevallig leuke namen? Ik weet nog niet of het een jongetje of een meisje gaat zijn.:3

    WILLEN JULLIE STEMMEN?

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 21:41 ]


    everything, in time

    Baloo (':


    To infinity and beyond •

    oooh die zijn zo schattig :3 Ik had er vroeger twee. Die van ons heette Trippel en Babbel hahahah, maar ik weet verder geen namen.


    As travars

    Aww wat lief! Ik had vroeger ook een hamster, maar omdat ik elke keer zo verdrietig was als ze doodgingen, mag ik er geen meer =(
    Heel veel plezier ermee! Welke soort is het precies? Maak je een foto als je hem/haar hebt?

    En een naam.. hm.. misschien kan je een naam nemen van iets/iemand waar je fan van bent? Of een standaard naam als Hammy, Hamtaro, etc. Je bedenkt vast wel iets leuks =D


    “Love is a contradiction.”

    Leeds schreef:
    oooh die zijn zo schattig :3 Ik had er vroeger twee. Die van ons heette Trippel en Babbel hahahah, maar ik weet verder geen namen.


    Awh, da's ook lief!
    Haha, ik zo tegen mijn moeder 'Ik noem hem 'Een', als hij dan dood is, koop ik er nog een en die noem ik 'Twee'. Of 'Probeersel' en als hij dood is noem ik de tweede 'Vervanger'.'

    arme beestjes!


    everything, in time

    Niet liever een konijn ;$?

    Atmosphere schreef:
    Niet liever een konijn ;$?


    Ik heb niets met die beesten!(joehoe)


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Awh, da's ook lief!
    Haha, ik zo tegen mijn moeder 'Ik noem hem 'Een', als hij dan dood is, koop ik er nog een en die noem ik 'Twee'. Of 'Probeersel' en als hij dood is noem ik de tweede 'Vervanger'.'

    arme beestjes!

    Marleen, zo gemeen. Je moet ervoor zorgen dat ze niet dood gaan!
    Ik vind dat je je hamster Q moet noemen, of Hanne.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Leuk!
    Puk vind ik een lieve naam :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Progeny schreef:
    (...)

    Ik heb niets met die beesten!(joehoe)


    Pfffffffff

    Castalia schreef:
    (...)
    Marleen, zo gemeen. Je moet ervoor zorgen dat ze niet dood gaan!
    Ik vind dat je je hamster Q moet noemen, of Hanne.


    -out-
    Hanne is wel leuk heur! -wbw-


    everything, in time

    Noem hem Hamtaro ;D

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 19:07 ]


    Kill them with kindness.

    Noem hem 'Konijn' (cat)

    Haha, ik lach me dood als er binnenkort een foto van een hamster op Q staat met de naam QHanne (spreek uit als Kwhanne)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik ga altijd hamtaro af met hamsternamen :D Heb oxnard, cappi en snoozer gehad xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Die van ons wilden we 'Snicker' noemen, maar dat mocht niet van mama '-.-


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."