• Gisteravond was de laatste aflevering van het seizoen en ik vond gtst meestal altijd falen,zo maar dit was echt spannend!.

    Hoe denk jij dat het af gaat lopen?

    Ik denk dat Janine de kogel voor nina gaat opvangen en dat door de heisa die is ontstaan veel gewond zijn geraakt en misschien ook nog dode Misschien ninaofnoud. En dat wiet er tussen uit knijpt en dat ze achter haar aan gaan. En dat die tanja die kans neemt om Laura en Lorane af te maken.


    wat denk jij?

    KAK. Jippie, je herrinnert me er net aan dat ik de laatste aflevering heb gemist ;o. Maar indd. GTST faalt best wel, en dan mis ik net het meest spannende. Nooo.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 13:55 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik denk dat Wiet zelfmoord pleegt ofzo (';

    ik heb dit seizoen niet gevolgd

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 14:00 ]


    Me so good.

    Ik denk dat ik gtst eerst moet volgen voordat ik erover kan praten. :')
    Maar ik heb de slotaflevering wel gezien, en ik vind dat iemand de kogel gaat opvangen.


    Felix

    Charlie gaat uit GTST, dus ik denk dat er wat met haar gebeurt. En Janine leeft weer en dan gaat er iemand anders dood x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    dude, sowieso heeft ze die kogel opgevangen, het nieuwe seizon -5 september- begint namelijk met een begravenis.

    haat aan mensen die nooit GTST kijken, en met het einde opeens wel
    :$


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    ik kijk echt al superlang gtst, en ik vond die van gister ook wel spannend haha


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik kijk het de afgelopen twee maanden weer, omdat ik door het ziek zijn naar GTST ging kijken uit verveling en bezigheidstherapie. Ik vind GTST over het algemeen ook best wel dikke faal, maar als je je bedenkt hoe het zich ontwikkeld heeft de afgelopen weet ik veel hoeveel jaar. Ik keek het voor het eerst toen ik ongeveer 5 was, toen heb ik het tot mijn 12e gevolgd (2002) en daarna helemaal niet meer. EN nu ik weer begon met kijken was het best leuk te zien dat er nog best veel oude karakters inzitten enzo. Nog steeds zwaar faal en alleen maar drama en ontzettend voorspelbaar, maar toch als je niets beters te doen hebt is het wel leuke tijd opvulling.

    Ik denk.. dat Wiet zelfmoord pleegt of opgenomen wordt. Tanya zal wel in de bak belanden, Jeff zal weer terug komen. Ik geloof niet dat hij dood is, hij zit er al zo lang in. Janine zal wel in het ziekenhuis liggen maar het overleven. Dan is alles weer goed tussen Nina en haar en dan wordt ze weer beter en leven ze nog lang en gelukkig :3. En dan wordt Maxime uiteindelijk weer pist en zullen ze wel weer familieruzie krijgen ofzo. :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Nica schreef:
    dude, sowieso heeft ze die kogel opgevangen, het nieuwe seizon -5 september- begint namelijk met een begravenis.

    haat aan mensen die nooit GTST kijken, en met het einde opeens wel
    :$


    Ik weet dat er opnames zijn gemaakt op de begraafplaats. dat weet ik al maanden omdat Marjolein Keuning zij speelt Maxime dat al op twitter had staan. ikownjou

    En ik ben wel een gtst fan maar de laatste tijd vond ik de verhaallijnen wat langdradig worden.

    Die kogel is al opgevangen, als het goed is ;'p Tenminste, mijn moeder heeft voor me gesynchroniseerd.
    En ik denk niet dat Wiet doodgaat, maar wel dat Jeff dood is. Al heb ik dat stukje niet helemaal begrepen...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    LittlePirate schreef:
    Die kogel is al opgevangen, als het goed is ;'p Tenminste, mijn moeder heeft voor me gesynchroniseerd.
    En ik denk niet dat Wiet doodgaat, maar wel dat Jeff dood is. Al heb ik dat stukje niet helemaal begrepen...
    Noo dat zou ik zo niet lief vinden als hij dood is )':


    Wie du mir, so ich dir.

    omdat Charlie eruit gaat denk ik dat ze met Nick weggaat ofzo of dat idd haar iets overkomt xd
    hahahh maar verder volg ik het niet, alleen gisteren gezien en het was rete spannend! (krul)


    T O K I O H O T E L < 3

    ik keek sinds mijn 5e naar gtst (1997/1998) en ben sinds 2009/2010 gestopt met kijken. heb gisteren dan de laatste aflevering gezien, en toch vind ik het wel weer spannend.

    Ik vind wel, dat gtst veel herhaling is.
    Dan gaat die die dood, dan word die ziek, dan gaat die trouwen, dan komt die weer tot leven.


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    raplove schreef:
    (...)

    Ik weet dat er opnames zijn gemaakt op de begraafplaats. dat weet ik al maanden omdat Marjolein Keuning zij speelt Maxime dat al op twitter had staan. ikownjou

    En ik ben wel een gtst fan maar de laatste tijd vond ik de verhaallijnen wat langdradig worden.


    je mag me best 'ownen', maar je kunt het me niet kwalijk nemen dat ik het stom vindt dat mensen zo doen. Btw, je hebt wél gelijk, dat gezeik rond de mensen en dan steeds diezelfde drama..idd


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    SuperSheep schreef:
    ik keek sinds mijn 5e naar gtst (1997/1998) en ben sinds 2009/2010 gestopt met kijken. heb gisteren dan de laatste aflevering gezien, en toch vind ik het wel weer spannend.

    Ik vind wel, dat gtst veel herhaling is.
    Dan gaat die die dood, dan word die ziek, dan gaat die trouwen, dan komt die weer tot leven.


    Ja klopt. Dat is wel echt zo, de dingen die er met de mensen gebeuren zijn niet heel erg origineel. En als iemand in een gesticht gaat, dan hoor je er nooit meer wat van. Of ze komen er uit, en er wordt nooit meer wat mee gedaan.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    ik denk dat nick dood gaat. je hoorde 2 schoten en er is niets gezegt over dat hij zou terug komen, en er ging niemand uit de serie behalve lieke maar die is nog een jaar te zien


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else