• Ik heb net opgezocht wat de ziekte van crohn inhoud, en heb de verschijnselen bekeken, en die heb ik alle4.. Ook speelt erfelijkheid een rol, en mijn pa heeft die ziekte.

    Nou, ik weet dus niet of ik het wel tegen mijn ouders moet zeggen, want ikweetniet, misschien heb ik het wel fout en ik wil hen niet lastigvallen.. O;

    ik heb geen idee waarom ik dit topic maak eig.. ;/


    Me so good.

    Awhh, als je echt denkt dat je het hebt zou ik het wel tegen je ouders zeggen. Dan kun je je misschien laten testen, en dan weet je het zeker.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Created schreef:
    Awhh, als je echt denkt dat je het hebt zou ik het wel tegen je ouders zeggen. Dan kun je je misschien laten testen, en dan weet je het zeker.

    dat zou idd verstandig zijn, maar eigenlijk wil ik gewoon niet dat blijkt dat ik dat heb ;/ ik ben dan bang voor die uitslag..


    Me so good.

    Probeer het subtiel aan je ouders te zeggen, dat je je er zorgen over maakt. Ik weet dat het moeilijk is om je te laten testen (angst dat je het hebt), maar ik denk dat ik het wel zou doen. Dan hebt je tenminste zekerheid. Overleg met je ouders of je je moet laten testen of niet, zij kunnen het nu eenmaal weten.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Als je denkt dat je het hebt zou ik het tegen je ouders zeggen. Gezien het feit dat je vader het heeft is het niet zo vergezocht. Als je het fout hebt zal dat wel blijken na een bezoek aan de huisarts, en het enige nadeel is dat je een tijdje voor niks hebt zitten wachten. Denk niet dat je ouders daar moeilijk over gaan doen.

    Als je er niet mee naar de dokter gaat zit je er alleen maar zelf mee, en kom je geen steek verder terwijl je je er wel zorgen om gaat maken. Dus ik zou naar de dokter gaan :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Sweden schreef:
    (...)
    dat zou idd verstandig zijn, maar eigenlijk wil ik gewoon niet dat blijkt dat ik dat heb ;/ ik ben dan bang voor die uitslag..


    Jaa, dat wel. Dat kan ik ook heel erg goed begrijpen. Ik ken ook iemand met die ziekte, en dat is niet echt een pretje. Echt heel veel sterkte. En ik duim voor je dat je er naast zit.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Sweden schreef:
    (...)
    dat zou idd verstandig zijn, maar eigenlijk wil ik gewoon niet dat blijkt dat ik dat heb ;/ ik ben dan bang voor die uitslag..


    Tjah, ongeacht de uitslag heb je het of niet. En als je het blijkt te hebben kan de behandeling gestart worden en worden je klachten minder, en verloopt de ziekte langzamer.

    Als je het niet hebt ben je gelijk van je zorgen af. En daar open we natuurlijk op :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Created schreef:
    Awhh, als je echt denkt dat je het hebt zou ik het wel tegen je ouders zeggen. Dan kun je je misschien laten testen, en dan weet je het zeker.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Created schreef:
    Awhh, als je echt denkt dat je het hebt zou ik het wel tegen je ouders zeggen. Dan kun je je misschien laten testen, en dan weet je het zeker.


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Laat het testen. Je kunt beter een vervelende uitslag hebben en er wat aan doen, dan het pas weten als er niks meer aan te verbeteren valt.
    Ik heb me ook laten testen, maar ik heb het niet. Na 4 jaar weet ik alleen nog steeds niet wat het dan wél is.

    Oh jeetje, laat het ff testen ofzo...