• Ik zou tot vandaag over twee weken in Frankrijk zitten. Gezellig samen met mijn vriendje en zijn ouders, broer en nog een paar vrienden naar de camping.

    Tot vanmorgen want toen besloot mijn moeder dat ik vervelend was en omdat ik "Vervelend" was. Mag ik nu niet meer mee op vakantie.

    Wat dus eigenlijk mijn eindexamen cadeau was. Dus nu ben ik best wel depri want ik mag mijn vriend nu ook niet meer zien en weet ik het allemaal. Want mijn moeder is gek geworden en dan bedoel ik ook echt knetter gek.

    Wie heeft er tips zo dat ik me er door heen kan slaan. Zonder alsoptie het huis uit gaan?

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 16:49 ]


    Love sheds light one the darkest of times

    2 weken, ontsentend lief doen., zodat ze dan zecht., 'oke, ga dan maar.,'
    nee sorry, ik heb daar geen arvaring mee., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ocharme! uw ma is echt gek geworden O.O
    En jah miss moet je nu heeeeeeeel lief doen en dan mag je miss wel
    ofwel de hele tijd aan haar kop zagen!
    Dan wordt ze miss zooooo zot dat ze u maar graag weg wilt ;D
    Maar ja ik weet niet hoe uw ma is he :D
    Je moet zelf uitmaken hoe je haar moet aanpakken ;P

    WTF! Waarom doe je zoiets?! Ocharme toch!
    Lees gewoon boeken, luister muziek en probeer niet voor je moeder haar voeten te lopen.
    Ik vind het echt erg voor je! ):


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik zou gewoon gaan, mijn moeder heeft geen zaken met wat ik doe.
    Maar ik heb geen idee wat jij zou moeten doen.

    Crushed schreef:
    Ik zou gewoon gaan, mijn moeder heeft geen zaken met wat ik doe.
    Maar ik heb geen idee wat jij zou moeten doen.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Euhm heel lief doen en proberen niet al teveel te zeuren en te puffen etc. Want dat ergert moeder, naja ouders meestal het meest. Probeer gewoon hoe je altijd doet en een beetje heel erg lief doen, denk miss dat het dan wel helpt... Hoop ik dan voor je!

    Als ik in jouw pakket zat zou ik een vakantie boeken met m'n vriend en hele harde schijt hebben.
    Maar zo zit ik in mekaar, ik kan heel slecht tegen situaties waarin ik vind dat me echt onrecht wordt aangedaan :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Crushed schreef:
    Ik zou gewoon gaan, mijn moeder heeft geen zaken met wat ik doe.
    Maar ik heb geen idee wat jij zou moeten doen.

    Je bent 14, jij hebt je moeder echt nog wel nodig hoor =P . Zij heeft dus zeker wel zaken met wat jij doet :')

    OT: Ze draait waarschijnlijk wel bij. Laat er een dagje overheen gaan, en praat er dan op een goed moment eens over. Of, en dit doe ik altijd, laat het gesprek er vanzelf op overgaan als je eens relaxt met haar in gesprek bent.


    ars moriendi