• Bonjouuuurrr,

    wat voor voedsel en zo nemen jullie allemaal mee naar de Harry Potter Marathon (die van alle 8 films :'DD)? :3

    ik heb dit: fles van water (1l), flesje cola, flesje anderzut, blikje energy, melkbroodjes, reep chocola, mango en komkommer
    en dan delen m'n zusje en ik nog: droptoffee's, biggetjes en meloen

    volgens mij is het nogal veel. maargoed
    dus, wat nemen jullie mee? ^^


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    NOU D:
    Ik wou daar zo graag heen maar ik mocht niet alleen en niemand wou mee
    Maarja veel plezier <3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Niks want ik ga niet! D':

    Wat/waar/wanneer is dat? (cat)


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik mag niet, want ik ben al naar verschillende premieres geweest ; o.a die in London, NL en Duitsland.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Nica schreef:
    Ik mag niet, want ik ben al naar verschillende premieres geweest ; o.a die in London, NL en Duitsland.
    ;o Da's ook supervet _O_

    @ Captain,
    morgennacht om 0.30 begint het en het eindigt woensdagochtend om 2.35
    het is in verschillende Pathé bioscopen in Nederland en volgens mij zijn er in België ook een paar bioscopen die het doen, maar dat weet ik niet zeker :3
    en dan worden alle 7 oude films gedraaid van Harry Potter, gevolgd door 7.2 _O_


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Kalona schreef:
    (...) ;o Da's ook supervet _O_

    @ Captain,
    morgennacht om 0.30 begint het en het eindigt woensdagochtend om 2.35
    het is in verschillende Pathé bioscopen in Nederland en volgens mij zijn er in België ook een paar bioscopen die het doen, maar dat weet ik niet zeker :3
    en dan worden alle 7 oude films gedraaid van Harry Potter, gevolgd door 7.2 _O_

    Wauw, echt? Ik ga even checken of wij het ook organiseren. Dankje!


    Where there is a sea there are pirates...

    niks, want ik zou zoveel moeite niet voor HP doen + ik zou dat nooit volhouden(A)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Niets, want ik ga niet. Ik zou zoiets echt niet volhouden. Maar veel plezier! En dat is denk ik echt niet te veel hoor, je zit daar volgens mij wel 26 uur ofzo.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Als ik dat zo hoor, denk ik dat je het wel gaat overleven hoor. Zoveel eet ik überhaupt niet in twee dagen, hahaa. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Nou, even kijken. Een zak chips, een fles ranja siroop (en een lege fles die ik gewoon in de bios kan vullen), 2,3 blikjes energie drank, biggetjes, komkommer, kersen en waarschijnlijk nog in de bios eten halen, moet sowieso niet 26, 27 uur gaan leven op alleen maar rotzooi xD

    aah wat leuk, en ne eik ga iet jammer he!
    Ik mag vast niet van me moeder, ik kijk al die films wel gewoon thuis heb ze toch allemaal haha! En ik ga ook naar de laatste deel, met mijn verjaardag jeej!

    Ik kon helaaas niet:S


    What's so bad about being different?

    Memphis schreef:
    Niets, want ik ga niet. Ik zou zoiets echt niet volhouden. Maar veel plezier! En dat is denk ik echt niet te veel hoor, je zit daar volgens mij wel 26 uur ofzo.


    If we had not a soul, music would have created it.