• Ik loop al redelijk lang met een idee rond voor een verhaal dat ik heb gekregen na het zien van de geweldige film Dear John en omdat ik door een aantal officiële Nederlandse verhalen ook wel wat inspiratie kreeg, heb ik mijn ideeën een beetje samengevoegd.
    Nu vroeg ik me af of jullie het interessant/leuk vinden om te lezen en of het origineel genoeg is om het online te zetten.

    De net twintigjarige Megan Smith die als jonge studente in Amsterdam op kamers woont en bezig is met haar MBO-opleiding, probeert er maar het beste van te maken wanneer haar extravagante geliefde Nash Ridders vanuit het Nederlandse leger wordt uitgezonden naar Afghanistan.
    Overdonderd door pijnlijk gemis blijven de twee in contact door elkaar iedere dertig dagen brieven te sturen, totdat Megan twee maanden voor de terugkomst van haar vriend krijgt ingefluisterd dat zij op dat moment niet de enige vrouw in zijn leven is.
    Megan raakt hopeloos en voelt zich eenzaam, ze probeert de genegenheid die ze nog steeds koestert voor Nash te onderdrukken en zoekt de meest achterlijke mannen op om “wraak” te nemen... Maar is het werkelijk waar wat er over haar zielsverwant is gezegd, en krijgt ze het wel echt voor elkaar om hem te negeren zodra hij terug is in het koude, simpele Nederland?


    Normaal schrijf ik nooit verhalen die zich afspelen in Nederland, maar omdat het Amsterdamse sfeertje me toch wel heel erg aanspreekt, leek het me leuk om een keer wat anders te proberen. :Y)
    Maar goed, zeg me eens eerlijk wat jullie er van vinden en of jullie het zouden willen lezen, als het eenmaal volledig is uitgewerkt.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Vind het wel een leuk idee, en ik hou van A'dam, en niet alleen omdat ik erzelf in woon haha. Maar het lijkt me echt een heel leuk en orgineel idee. Ik heb tot nu toe nog nooit een story like that gezien...;)