• Morgen komt de kapper en ik blijf maar twijfelen.
    Ik vind spikes namelijk heel leuk, maar twijfel of ik ermee zou staan.
    Ik wil kleine spikes enkel vanachter, want haarlak faalt eigenlijk nogal bij mij, maar misschien met korte stukjes dat het dan wel lukt. *fingers crossed*¨

    Ik: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=146381
    Spikes: http://static.tumblr.com/kd1tnvx/de3l8t9f9/003a3a69.jpg

    Edit: Ik heb besloten het niet te doen.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2011 - 10:49 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hm, ik vind dat maar niks. Maar als je het leuk vind moet je dat maar doen (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik vind het meer een jongens kapsel en lelijk, dus niet doen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik zeg, niet doen

    ik vind het leuk , mr weet niet of je ermee zou staan , vraag even advies aan je kapper of ht bij je en je gelaatsvorm zou passn ? (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Sorry maar ik vind dat echt ontzettend lelijk.


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik vind 't beetje emo-achtig.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik vind dat echt verschrikkelijk:X Maar hé, doe je ding.


    ars moriendi

    Miyazaki schreef:
    (...)

    Ik zit er aan te denken me haar af te scheren :'D!

    NOOOOO don't! (huil)


    Where there is a sea there are pirates...

    Carcass schreef:
    Zie ik daar Destery op die foto staan? : ooo.
    & ik zeg doen (:


    Jaaaaa. :P
    Hij is awesome.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    JKxxPrinsesa schreef:
    Ik heb dat ook ongeveer zo gehad.. Alleen dan zeg maar meer het idee wat bill in 2006 (rette mich) had..
    Maar dat valt tegen. Want als het te lang is valt het weer terug, en anders ben je best wel even bezig met haarlak, gel enzo..

    Maar als het uiteindelijk goed zit, is het wel cool;)


    Hmm, dan maar best niet denk ik...
    Ik raak het nogal snel beu als ik veel werk heb aan mijn haar, omdat ik voor school vroeg moet opstaan en dan ben ik moe en heb ik toch geen zin.
    Ik heb er nog over zitten nadenken, en hoewel ik het nog steeds een tof idee vind, ga ik het toch niet doen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    (...)

    Maar een hanekam is veel groter dan een paar kleine plukjes, niet?
    Cool, btw! (:


    Jah dat is wel zo haha maar bedenk wel dat het waarschijnlijk wel meer tijd vraagt om het goed te krijgen vooral in het begin! :]
    Maar ik zou zeggen als je dit echt wil moet je het zeker uitproberen en doen!
    Schijt eraan hebben wat anderen gaan zeggen en denken, t is jou haar en jij vind het leuk de rest moet daar maar mee leren leven! :]


    dream, dare, fly!

    ShannonLeto schreef:
    (...)

    Jah dat is wel zo haha maar bedenk wel dat het waarschijnlijk wel meer tijd vraagt om het goed te krijgen vooral in het begin! :]
    Maar ik zou zeggen als je dit echt wil moet je het zeker uitproberen en doen!
    Schijt eraan hebben wat anderen gaan zeggen en denken, t is jou haar en jij vind het leuk de rest moet daar maar mee leren leven! :]


    Ja, over dat laatste heb ik noooooit druk gemaakt, het is voor m'n eigen gemak dat ik twijfelde, maar ik ga het toch niet doen. Ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik het beu ga worden om er tijd in te steken. Soms ben ik nogal lui. :p


    You are the poetry Shakespeare was missing.