• Oké, dus ik heb vernomen dat de Hitkrant posters van One Direction zitten heeft. Dat vind ik echt geweldig, want dat wilt zeggen dat de Nederlandse fans nu ook posters van de jongens kan ophangen.
    Nu was mijn vraag of jullie hier ook eventjes een poster van One Direction willen aanvragen? (De posteraanvraag vind je helemaal onderaan de pagina.) Alsjeblieft? Haha, echt dank je wel als je eventjes de moeite gedaan hebt ^^ !
    Tenzij ze de Hitkrant ook in België verkopen, natuurlijk, dan zoek ik 'm wel.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 juli 2011 - 14:14 ]


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Volgens mij moet je je eerst aanmelden of niet? Ik zag het tenminste niet staan, maar dat kan ook aan mij liggen omdat ik net uit me bed kom. (:
    Heb in ieder geval voor jou op One Direction gestemd. :''D

    [ bericht aangepast op 14 juli 2011 - 15:36 ]


    I like boys who drive cars too slow.

    Ik heb net bij een oude hitkrant gekeken. En daar stond bij de prijs: Nederland en België. Dus ze verkopen 'm ook in België. ;3


    I like boys who drive cars too slow.

    xReplay schreef:
    Ik heb net bij een oude hitkrant gekeken. En daar stond bij de prijs: Nederland en België. Dus ze verkopen 'm ook in België. ;3


    Dat wist ik niet. Ik heb hem nog nergens gezien.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Hij is te verkrijgen in België, ik heb alleen geen flauw idee waar :')


    JDN.

    ik heb die poster., ;x
    maar er staat op de voorkany bij de barcode; Nederland en Belgie.
    dus daar moeten ze hem ook verkopen., ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ze verkopen de Hitkrant ook in België, maar die posters die in de Hitkrant stonden waren echt lelijk en ik heb niet eens de moeite gedaan om ze te halen, ik gebruik wel Words, Google Image, fotopapier en een printer. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    In België verkopen ze 'm ook. Althans toch waar ik woon.


    Exactly who we are is just enough.

    Tudors schreef:
    In België verkopen ze 'm ook. Althans toch waar ik woon.