• Een tijdje geleden kreeg ik enorme ruzie met een vriendin van me. Het kwam erop neer dat er heel veel dingen waren die we elkaar nooit verteld hadden, wat er uiteindelijk op uitdraaide dat ze zei dat ze geen zin meer had om met me om te gaan. We hebben toen afgesproken om elkaar in de vakantie even met rust te laten, en daarna weer te proberen. Tenminste, dat proberen, dat was ik wel van plan. Ik heb niet zo het idee dat zij dat nog wil. Maar ik mis haar zo erg, en ik ben er gewoon nog steeds kapot van. Elke keer als ze zich aanmeldt op msn moet ik gewoon de neiging onderdrukken om een gesprek te beginnen, en als ik haar tegenkom verpest dat mijn humeur voor de rest van de dag omdat alles dan weer terugkomt. Nu was ik van plan om haar aan het eind van de vakantie een sms'je te sturen, of ze misschien iets leuks wil gaan doen. Gewoon een keer naar stad ofzo, en dan hoop ik dat het weer gewoon zoals altijd wordt. Maar ik ben bang dat ze nee zegt, en dan kom ik er helemaal niet meer overheen. Denken jullie dat dat een goed idee is, of niet?

    Sorry voor dit zeikverhaal, degenen die het hebben gelezen bedankt ;x

    [ bericht aangepast op 14 juli 2011 - 22:18 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik weet het niet. Ik heb hetzelfde met een 'vriendin' die vlak nadat het met mijn ex uit was iets met hem kreeg. Ik ben boos op haar maar mis haar ook... Dus denk niet dat ik je kan helpen.
    Heb een paar keer met haar geprobeerd te praten, maar het is alleen maar heel ongemakkelijk. Wachten tot je zeker weet dat het gaat werken dus.

    Proberen kan altijd toch? Maar je kunt je ook afvragen of je dat wel echt wilt, sinds zij blijkbaar totaal geen moeite doet het contact te herstellen.


    ars moriendi

    Tortuga schreef:
    Proberen kan altijd toch? Maar je kunt je ook afvragen of je dat wel echt wilt, sinds zij blijkbaar totaal geen moeite doet het contact te herstellen.


    Da's waar. En dat weet ik ook, maar het rare is, dat ik het toch goed wil maken.. :3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Tortuga schreef:
    Proberen kan altijd toch? Maar je kunt je ook afvragen of je dat wel echt wilt, sinds zij blijkbaar totaal geen moeite doet het contact te herstellen.

    Dit dus.


    Gradually, then suddenly..

    Ach popje toch. Weet je wat je doet? Probeer het gewoon, want niet geschoten is altijd mis. En als ze het niet wilt, dan tja, het moet wel van twee kanten komen. Sterkte pop!

    Als je niets stuurt weet je ook niet of ze wel 'ja' gaat zeggen! Misschien mist ze jou ook wel heel erg! Zeg gwn tegen haar dat je spijt hebt en je haar ongelooflijk erg mist! dan kan ze toch geen 'nee' zeggen??

    Eigenlijk hetzelfde als de anderen zeggen. Ik zou het gewoon proberen. Als ze nee zegt, dan weet je wel waar je aan toe bent. Hoe veel pijn het ook zal doen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    ik zou het wel proberen als ik jou was.
    mijn beste vriendin liet me in de steek voor haar vriendje en haar nep vrienden en ondanks dat ik best een hekel aan haar heb gekregen mis ik de tijden die we hadden enorm.


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Zoals er al gezegt wordt, gewoon proberen, anders krijg je er later wel spijt van. Ik had dat ook een tijdje gehad met een vriend, maar dan om andere redenen en uiteindelijk is het goed gekomen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ja. Altijd proberen, ik heb precies hetzelfde gehad maar het meisje is nog altijd mijn beste vriendin. Goed, misschien moet je even afwachten of zij ook contact zoekt, maar het feit dat jij haar zo mist, is een teken dat de vriendschap genoeg voor je betekend en je het daarom ook niet makkelijk los moet laten.


    You move me ......... Kurt

    Ik zou het doen!
    Ik zou zelfs niet wachten tot het einde van de vakantie, anders voel je je de hele vakantie rot. :o
    Kijk gewoon hoe het gaat dan, in de stad.
    Succes.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    I knwo how you feel, maar bij mij is het nooit meer helemaal goed gekomen
    Ik zou het gewoon eerlijk tegen haar zeggen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one