• link (van rtl boulevard, ik ben nog een filmpje op youtube aan het zoeken).


    Wat vinden jullie hiervan?

    Zelf vind ik het gewoon puur toeval, maar ik ben benieuwd naar jullie meningen (krul).

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 19:04 ]


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Ze had toch ook die melodie van Madonna gestolen. Gaat lekker met haar. Wees eerlijk aan jezelf en maak iets dat van je zelf is i.p.v. iets te stelen. Zo kan iedereen een wereld ster worden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dices schreef:
    Ik weet het al lang.
    Toch vind ik dat lady gaga beter is dan De heideroosjes.
    Ze zouden beter blij zijn dat een wereldster als gaga naar hun muziek luisteren.Maar ze hebben wel gezegd dat ze het niet zo erg vonden.

    I do not agree whiz this! 8D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Created schreef:
    (...)

    Kijk, het is fout dat Lady Gaga gewoon dingen steelt van andere bands en artiesten. Maar ze heeft echt wel talent. Live is ze echt niet normaal goed.


    Mwah, ik weet niet of ze wel eens ballads gezongen heeft, haar muziek is niet echt muziek die vocaal veel pijn en moeite vraagt. En dan vergelijken mensen haar ook nog met Christina Aguilera :S Ik bedoel hoezo een van de beste zangeressen ter wereld vergelijken met zo'n popmuzikant.


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

    Elies94 schreef:
    (...)

    Mwah, ik weet niet of ze wel eens ballads gezongen heeft, haar muziek is niet echt muziek die vocaal veel pijn en moeite vraagt. En dan vergelijken mensen haar ook nog met Christina Aguilera :S Ik bedoel hoezo een van de beste zangeressen ter wereld vergelijken met zo'n popmuzikant.

    Lady gaga werd toch vergeleken met madonna? En zelf noem ik Christina Aguilera niet de beste pop muzikant van de wereld maar dat vindt ik weer ^^


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dit is niet de eerste keer dat ik hoor dat dat wijf een lied heeft gejat. (cat) Echt een domwijf. -sorry voor de fans, maar ik irriteer me een beetje aan haar- Ze heeft bijv. ook een lied van Madonna gejat.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    De gast van de Heideroosjes is trouwens echt geniaal met zijn taakstraf


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Accident schreef:
    Dat lady gaga liedjes jatte wist ik al (cat)


    I´m nothing special.

    Héél oud nieuws.
    Shame on you, Gaga. really.. omfg, Heideroosjes zijn 15615165165x beter dan haar.


    I live for the applause, you will die for it.