• "Or perhaps in Slytherin
    You'll make your real friends,
    Those cunning folks use any means
    To achieve their ends."


    Said Slytherin, "We'll teach just those
    Whose ancestry's purest."




    Welcome tot the Slytherin Common Room. No mudbloods or griffyndors allowed here.



    Parseltongue




    OUR HOUSE SONG (by Katie)

    Albus Potter is our king,
    He's a worthy Slytherin.
    Just as great as he can be,
    He can conquer each banshee.

    The true heir of Slytherin,
    The hallows're of no need to him.
    He's the bravest boy to be found
    On the Hogwarts grounds.

    Albus Potter is our king,
    He's the pride of Slytherin.
    That's why Slytherins all sing:
    ALBUS POTTER IS OUR KING!

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 17:02 ]


    Where there is a sea there are pirates...

    Orchideous schreef:
    (...)

    En dan zeg ik 'Expelliarmus' en daarna 'Tarantallegra', veel kan je nu niet meer. (':


    Dan ontwijk ik gewoon tapdansend jouw spreuken, gebruik vervolgens Detentio op je zodat je in touwen vastkomt en pak je toverstaf af :Y)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Finnick schreef:
    (...)

    Dan ontwijk ik gewoon tapdansend jouw spreuken, gebruik vervolgens Detentio op je zodat je in touwen vastkomt en pak je toverstaf af :Y)


    Aangezien ik je net ontwapende en daarna meteen die andere spreuk op je afvuurde heb ik nou jou toverstaf en kan je me dus niet meer vervloeken. >:]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    (...)

    Aangezien ik je net ontwapende en daarna meteen die andere spreuk op je afvuurde heb ik nou jou toverstaf en kan je me dus niet meer vervloeken. >:]


    Dan pak ik eerst al tapdansend en ontwijkend mijn toverstaf, want die vliegt niet meteen naar jou toe :Y) Daarnaast heeft een slimme ravenklauwer altijd op alles gerekend, dus ik heb een reserve.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 16:56 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Perestrojka schreef:
    (...)

    Haha, ik denk gewoon dat mijn cellen zijn gemuteerd tijdens de deling toen ik nog maar bestond uit twee celletjes, dat mijn ouders daarom niet kunnen toveren (en ik wel, ssst, niet verklappen is een geheimpje!) xD
    Ik geloof overigens niet in de evolutietheorie, alhoewel het wel een boeiend iets is. Mijn ouders zijn niet zo goed bedeeld door God, moeha, daarom zijn het ook zulke wereldvreemde, anti-Slytherin wezens.


    De evolutietheorie in het geval van tovenaarsbloed bestaat niet. Of er moeten opeens heel veel snullen geboren zijn, waardoor de kinderen wel het tovergen in zich dragen, maar dan zouden die ook weer snullen moeten zijn. En dan nog blijf je dan halfbloed of volbloed. Dus ergens klopt het niet. Niemand kan verklaren waar modderbloedjes vandaan komen. Ik geloof dat ze wél de geheimen der magie hebben gestolen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Finnick schreef:
    (...)

    Dan pak ik eerst al tapdansend en ontwijkend mijn toverstaf, want die vliegt niet meteen naar jou toe :Y) Daarnaast heeft een slimme ravenklauwer altijd op alles gerekend, dus ik heb een reserve.


    Je hebt je benen niet onder controle dus je kan niet beslissen naar waar je tapdanst, en onder tussen ben ik 'm al lang gesmeerd. :'D

    En ach wat, ik ben een Slytherin
    AVADA KEDAVRA!

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 16:58 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    (...)

    Je hebt je benen niet onder controle dus je kan niet beslissen naar waar je tapdanst, en onder tussen ben ik 'm al lang gesmeerd. :'D


    Dan gebruik ik gewoon eerst mijn reserve toverstaf om het tapdansen ongedaan te maken :Y) Pfft, 'm smeren, typisch iets voor Slyterins (joehoe)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Finnick schreef:
    (...)

    Dan gebruik ik gewoon eerst mijn reserve toverstaf om het tapdansen ongedaan te maken :Y) Pfft, 'm smeren, typisch iets voor Slyterins (joehoe)


    Nou en? Ik haal alle informatie tenminste niet uit de boekjes. (nerd)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Er is een Slytherin onder ons die van de Hufflepuff's HOUDT! D:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Yayy, mede-Slytherins :)

    Valentino schreef:
    Er is een Slytherin onder ons die van de Hufflepuff's HOUDT! D:


    Ik las het! Verraad!

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 17:10 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Valentino schreef:
    Er is een Slytherin onder ons die van de Hufflepuff's HOUDT! D:

    ;o


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Me like :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 17:11 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Valentino schreef:
    Er is een Slytherin onder ons die van de Hufflepuff's HOUDT! D:


    ik vind het geen verraad... dat is gewoon een slimme Slytherin!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.