• haaj,
    wie isser net zoals ik mad & sad ?
    + wat is de reden


    mijn reden

    pff, eigenlijk kort samengevat
    3 months & 1 day , boemoembaaf en it was all away.
    Njaa, donderdag was echt een rotdag voor me, mijn liefje had al een tijdje een raar gevoel. Zo'n gevoel van dat ie me meer ziet als zijn allerbeste vriendin dan zijn liefje, en toen storte mijn wereld zo ewa in. Hmpff, ik hou nog steeds veel van hem, en het kwetst omdat hij weet dat hij me gekwetst heeft, dus nu loopt ie vaak als een zombie in school rond en dat maakt het voor mij nog eens extra moeilijk.


    heeft er iemand tips fz ? :D


    sometimes goodbye is a painfull way to say I love you !

    okaay, niemand?
    wowwie, wat is dit weer leuk :(


    sometimes goodbye is a painfull way to say I love you !

    naja, ik heb zelf niet veel tips,
    donderdag was ook voor mij een rotdag
    maar de reden dat die dag rot was, is nu verleden tijd, dus i don't care :'D

    nja ik had eig het zelfde ene tijd gelee...
    maar ene vriendin van mij leerde hem even een regeltje...
    als het uit gaat, vooral NIET zeggen dat je vrienden wilt blijven dat maakth et alleen nog moeilijker !!
    nja da klop wel zo ongeveer en ik heb m dat ook gewoon vertelt! maar neen leuk is het niet..


    A Noble was Born in Chaos

    MAD & DEPRESSED !

    Hmpf , eerlijk gezegd is het te lang om uit te leggen .. maar ik zal mijn best doen om het zo kort mogelijk uit te leggen .
    Ik en mijn beste vriend waren beiden STRAALBEZOPEN en we hebben dingen uitgestoken x). Nuja, hij heeft dat tegen iemand gezegd en nu is dat heel het school rondgegaan. Eerst was hij WOEDEND op die 'jongen' omdat hij dat tgn iedereen verteld heeft. Maar dan heeft hij een roddel over mij verzonnen, zodat hij zijn 'reputatie' kan redden. En nu is hij en 'die jongen' weer beste vriendjes

    AARGH !


    actin' like sluts, we want cunt !

    En oja , gewoon vrienden blijven .. koesteren wat je nog hebt met hem, als je hem zo graag ziet zul je wel zijn keuze moeten respecteren. Je wilt hem toch ook gelukkig zien .. dus praat er met hem over, en zien hoe het afloopt .
    Sterkte ;]


    actin' like sluts, we want cunt !

    dank je ^^

    + @ piapoes,
    tzijn jongens eh (A)


    sometimes goodbye is a painfull way to say I love you !

    Ik voel met je mee… ;)

    Ik ben ziek, waardoor mijn stem stilletjes aan het weggaan is, wat een totale ramp is omdat ik binnenkort optreden heb. Het ziekzijn zorgt er ook nog eens voor dat ik vreselijk moe ben en dat alles wat ik doe vreselijk veel energie vraagt. Hierdoor kon ik vandaag niet naar school, dus géén schoolkoor vandaag en daardoor zie ik ook de persoon op wie ik verliefd ben niet. Die verliefdheid is sowieso al kut op zich, omdat ik nu net verliefd moest worden op mijn beste vriendin. Dus ja, ik voel me ook zeer 'mad & sad', met nog wat 'tired' erbij… ¬¬

    xX Elien


    " I'm not your boyfriend, baby. "