• De trailer is niet zo heel ranzig, maar geloof me, als je saw al ranzig vind moet je deze film NIET kijken. Al heeft het wel een zeer goede verhaallijn.


    Ik ben gemeen xoxo

    klink gezellig _O_


    Shoganai i ne~

    Ik houd niet van het genre gore [: Reden dat ik never nooit saw heb gekeken of ga kijken.
    Geef mij maar thrillers, al is dat af en toe ook ranzig, maar daar gaat het vaak meer om de verhaallijnen 8D

    En weet je, het deed me ineens denken aan zo'n film met zombieschapen en aan een kannibalen film. :L Reed er iemand in zo'n autootje stopte.. kwam er een kanibaal en die beet haar kaak eraf xd


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zou deze film wel kunnen kijken... En Saw vond ik wel meevallen hoor. Zo erg vond ik het helemaal niet. :')


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Alleen snap ik de verhaallijn niet echt. Niet een film voor mij.(krul)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik vind niks meer ranzig naast de trailer van een film over een menselijke duizend poot


    "Ignite, my love. Ignite."

    bah, lijkt me een vieze/creepy film. Al is Martyrs ook echt vreselijk ziek, en die heb ik ook gewoon gekeken 8D


    As travars

    Nimbuzz schreef:
    Ik vind niks meer ranzig naast de trailer van een film over een menselijke duizend poot


    Waarom moet je me daar nou weer aan herinneren, elke keer als ik eraan denk word ik misselijk xd


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Waarom moet je me daar nou weer aan herinneren, elke keer als ik eraan denk word ik misselijk xd
    nu ben ik ook misselijk >.<


    Shoganai i ne~

    Nimbuzz schreef:
    Ik vind niks meer ranzig naast de trailer van een film over een menselijke duizend poot


    !!!!!!


    Here & Now

    Nimbuzz schreef:
    Ik vind niks meer ranzig naast de trailer van een film over een menselijke duizend poot

    En bedankt nu ben ik weer misselijk >.<


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Lijkt me cuwl ;D vond Saw ranzig maar ik wou het blijven kijken xd
    + ik zorg er wel dan voor dat me ma op de bank ligt en dat ik met minstens 1 persoon praat op msn :$

    Zo keek ik saw ook [a']


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik vond dat zó'n ontzettend slechte film.
    Slechte acteurs, slecht camerawerk, slecht verhaal.
    Ik vond er niets zieks aan.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    niks is mij te ziek.
    Dead Snow gezien.
    Saw gezien.
    2001 Maniacs gezien.
    Wat hebben we nog meer..


    I live for the applause, you will die for it.

    Nimbuzz schreef:
    Ik vind niks meer ranzig naast de trailer van een film over een menselijke duizend poot


    Bedoel je toevallig 'The Human Centipide' of zo?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Shockwave schreef:
    niks is mij te ziek.
    Dead Snow gezien.
    Saw gezien.
    2001 Maniacs gezien.
    Wat hebben we nog meer..


    Whaha XD moet jij Dead Snow niet nog eens helemaal zien ? XD
    -ik eigenlijk ook nog een begin stukje maar jij moet nog meer zien !! ;P-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you