• Ik verveelde me dus ging ik een nieuwe cover maken voor mijn story The Death end Dit is het geworden:


    Grotere versie:Klik

    En wat vinden jullie er van :3?

    [ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 1:28 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wauw die is echt Wauw!

    Wauw! Ik vind hem echt mooi!


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Prachtig!


    Remember only God can judge you. Forget the haters because somebody loves you. -

    Ik vind hem leuk geworden :3 Het is ook heel mooi de plaatjes enzo. Alleen had ik hem zelf in het zwart wit gedaan, en die ''Will you arrive?" In een kleiner lettertype.
    Maar trek je niks van mij aan, hij is supermooi geworden en ik ben gewoon heel kritisch :'D


    Rainbows on my staircase ~

    EMIN3M schreef:
    Ik vind hem leuk geworden :3 Het is ook heel mooi de plaatjes enzo. Alleen had ik hem zelf in het zwart wit gedaan, en die ''Will you arrive?" In een kleiner lettertype.
    Maar trek je niks van mij aan, hij is supermooi geworden en ik ben gewoon heel kritisch :'D

    Haha bedankt er staat eigenlijk will you survive -spel ik het goed?- maar dat is helaas door de spelling niet zo goed te lezen D:. maar ik heb het express niet in zwart wit gelaten omdat het so saai was:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aguamenti schreef:
    (...)
    Haha bedankt er staat eigenlijk will you survive -spel ik het goed?- maar dat is helaas door de spelling niet zo goed te lezen D:. maar ik heb het express niet in zwart wit gelaten omdat het so saai was:Y)
    Oh ik las arrive :'D
    Maar whatevah :')
    Ohja, voor dat meisje op de achtergrond, is dat toevallig create-illusions op dA? 8D


    Rainbows on my staircase ~

    EMIN3M schreef:
    (...) Oh ik las arrive :'D
    Maar whatevah :')
    Ohja, voor dat meisje op de achtergrond, is dat toevallig create-illusions op dA? 8D

    ik zou het echt niet weten :'D Ik zag hem bij een picture story en ik vond hem wel passen :3.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aguamenti schreef:
    (...)
    ik zou het echt niet weten :'D Ik zag hem bij een picture story en ik vond hem wel passen :3.
    Dat was toch niet mijn picturestory? Want volgens mij heb ik m d'r ook instaan bij mijn story x')


    Rainbows on my staircase ~

    EMIN3M schreef:
    (...)Dat was toch niet mijn picturestory? Want volgens mij heb ik m d'r ook instaan bij mijn story x')

    *gaat kijken bij abo's* Nee jij bent het niet :')


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wauw, echt mooi!


    Where there is a sea there are pirates...

    Aguamenti schreef:
    (...)
    *gaat kijken bij abo's* Nee jij bent het niet :')
    he shit D: ik denk word ik ook nog eens bekend xd


    Rainbows on my staircase ~