• Goed, het is nog een beetje een ruwe opzet, maar nadat ik gisteren het laatste deel van Harry Potter heb gezien, móést ik dit idee gewoon uitwerken.

    Iedereen dacht dat ze verlost waren van het kwaad. Nadat Hogwarts weer was hersteld in de oude glorie, werd het dagelijks leven van de meeste mensen weer in gang gezet.
    Maar op het moment dat lord Voldemort werd vernietigd, werd er op hetzelfde moment een nieuw kwaad gecreeërd. Het kwaad van alle Horcruxes én lord Voldemort in één klein lichaampje gestopt. Voldemort's laatste ademhaling was het begin voor dit kleine jongetje zijn leven.

    De 19-jarige Dominic Raven is zijn hele leven al op Hogwarts. Zijn adoptievader Horace Slughorn heeft hem al vroeg onder zijn vleugels genomen, nadat Dominic te vondeling was gelegd in Hogsmeade. Dominic weet niet wie zijn ouders zijn, maar op de een of andere manier weet hij dat hij ze toch nooit zal ontmoeten. Als hij na zijn opleiding aan Hogwarts weer terugkeert naar de magische school, is hij geen student meer, maar de leraar van Defence of the Dark Arts.

    Is lord Voldemort negentien jaar geleden wel écht vermoord?


    Doen of niet doen?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Doen! Waarschuw mij als het online komt _O_


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Medieval schreef:
    Doen! Waarschuw mij als het online komt _O_


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Doen, dit klinkt echt gaaf.
    Wil je het me laten weten als je aan het verhaal begint?


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Doen!


    -

    Medieval schreef:
    Doen! Waarschuw mij als het online komt _O_


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Medieval schreef:
    Doen! Waarschuw mij als het online komt _O_


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Medieval schreef:
    Doen! Waarschuw mij als het online komt _O_


    Don't dream your life, but live your dream!

    Medieval schreef:
    Doen! Waarschuw mij als het online komt _O_


    Forever.

    Medieval schreef:
    Doen! Waarschuw mij als het online komt _O_


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    doe doen!!!! ik vint het versrikkelijk dat voldermort dood is hehehehe. jaaaaaa doen dus!!!!(6)(6)(6)(6)


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    zeg wel ff als hij on isxD mijn hobby is niet voor niks moderbloedjes vermoorden(duivel)

    [ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 15:58 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.