• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:57 ]

    Hmm, klinkt verleidelijk aangezien ik in Den Bosch zelf woon. Maar ik denk dat ik me deze even laat passeren. (cat)


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Hmm, klinkt verleidelijk aangezien ik in Den Bosch zelf woon. Maar ik denk dat ik me deze even laat passeren. (cat)


    Dat vind ik niet lief (cat)

    KOOP BOSCHE BOLLEN VOOR ME EN STUUR DIE OP <3

    Ik houd van Den Bosch, maar ik ga nooit naar meetings :Y) Maar ik ben daar geboren en ik raad de Bosche Bollen, Bolussen en het suikerbrood zeer aan <3


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    KOOP BOSCHE BOLLEN VOOR ME EN STUUR DIE OP <3

    Ik houd van Den Bosch, maar ik ga nooit naar meetings :Y) Maar ik ben daar geboren en ik raad de Bosche Bollen, Bolussen en het suikerbrood zeer aan <3


    Suikerbrood :9~

    Oh, en wat is je adres dan? Dan plet ik er een, en stuur hem naar je op :Y)

    Endure schreef:
    KOOP BOSCHE BOLLEN VOOR ME EN STUUR DIE OP <3

    Ik houd van Den Bosch, maar ik ga nooit naar meetings :Y) Maar ik ben daar geboren en ik raad de Bosche Bollen, Bolussen en het suikerbrood zeer aan <3

    Jan de Groot. <3


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Jan de Groot. <3


    JA! Jij en ik zitten op één lijn (H)


    Hier denken ze allemaal dat een Moorkop hetzelfde smaakt als zo'n overheerlijke Bosche Bol van Jan de Groot Ö


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ik wil wel komen den bosch is dichtbij voor mij ik ga er ook naar school xD ( niet nu maar na de vakantie ) en bij de vorige den bosch meeting kon ik helaas niet


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Ellen, voor jou wil ik altijd komen <3


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    Ellen, voor jou wil ik altijd komen <3


    Woesh. :'D

    het is nog wel in de vakantie toch? :P


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    justjeff8d schreef:
    het is nog wel in de vakantie toch? :P


    Jaaa.

    Ik hoef 29 augustus pas naar school (cat)

    ok gelukkig XD en ik 31 augustus pas :P


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Ik zou wel graag willen komen , maar zolang er geen datum vast staat weet ik het niet. Ik heb namelijk 2 festivals die maand dusjah D:


    Rainbows on my staircase ~

    EMIN3M schreef:
    Ik zou wel graag willen komen , maar zolang er geen datum vast staat weet ik het niet. Ik heb namelijk 2 festivals die maand dusjah D:


    Dan zet ik jou op misschien (cat)

    Ik wil wel, maar ik bijna heel die maand op vakantie


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one