• Hey
    ik ben bezig aan een nieuwe serie maar... (gelijk altijd volgt er een maar!)
    maar ik weet niet echt goed wiens loverstory het gaat worden!
    dus heb ik jullie hulp nodig, jullie moeten gewoonweg zeggen ,Tom, Bill, Gustav of Georg en de meest stemmen winnen!

    voor degen die me quizje nog niet gedaan hebben!
    hier is de link=>http://www.quizlet.nl/serie/5336/no-noise-no-sine
    en ook een reactie plaatsen é!!

    alvast bedanktt!!

    X.

    HOILA; k vond je quiz echt goed.. maar je moet t echt zelf weten! over tom &bill zijn er natuurlijk al wel veel! maarja; k maak ze toch wel! :P
    xmarloes!


    it's cool to know nothing.

    ik vind je quiz echt super misschien over bill of tom

    georg! der zijn er echt weinig, en degene die der zijn zijn echt van laaaagge kwaliteit (Georg= seksmaniak=>zwanger=>ruzie=>toch kind=>nog lang en gelukkig) ik heb ook een serie gemaakt over georg :D tokio hotel tourlife heet die

    IK VIND OOK GEORG
    der zijn er zo weinig van.. :(
    ik vind dat we hem ok even in de bloemetjes mogen zetten


    i hate everyone

    ik zelf zeg tom maar ik vind georg idd beter want daar zijn er heel weinig van

    GEORGGEORGEORG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Idd Georg is ook goed voor mij, maar Gustav mag natuurlijk ook altijd!:D


    Een tomaat is rood. Daah.

    Ik heb u quizen al gedaan,en ik vind ze echt super^^
    En het maakt voor mij niet uit wie het word,maar als ik dan echt moest kiezen,zou ik voor Gustav of Georg kiezen.


    It's all for you, my butterfly.

    ik vind je quiz ook super,ik zelf heb liever bill maar georg is ook goed hoor


    Cómo no te voy a querer..

    ik heb je quizen gedaan en ik ben het met iedereen eens... van Tom&Bill zijn er egt heel veel.
    dus ik vindt van Gustav. Georg mag natuurlijk ook ^^
    KUZZIEZ!!!(K)


    Vincent Valentine <3 Sephiroth (FFVII)

    Helloowtjess,,
    Ik vindt dat er al best wel veel gaan over Bill en tom. Dus misschien is het eens leuk als het over georg gaat ofzo. :P


    xxx(H)

    GUSTAV!! (H)

    Xx.

    BILL! vind ik dan ..:)

    Georg of Bill(L)

    x


    Live life for the moment because everything else is uncertain! ~ Louis Tomlinson <3

    Bill! (H)


    Träume sind wirklich!!

    Gustav! Gustav!