• http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=107398 <-- Topic voor info.

    Hij is nu online op FaceBook, moet ik iets tegen hem zeggen op de chat of niet? Ik durf niet echt. Ik ben bang

    #dat hij niks terug zegt.
    #dat hij me stom gaat vinden.

    Normaal praten we ook niet echt met elkaar, dan is het eigenlijk gewoon wat vragen weet je wel. Ik wil supergraag iets tegen hem zeggen maar durf niet.

    ik zou het doen
    gewoon je hart volgen

    Smaggie schreef:
    ik zou het doen
    gewoon je hart volgen


    dan ga ik me weer zo stom voelen achteraf. Ohh, ik weet het gewoon niet meer.

    Doe het.
    Als je het niet vraagt, dan kom je er nooit achter, en is het misschien te laat. Dus vraag het en wees niet bang.
    Stel hij zegt ja dan heb jij een leuk vriendje, ghehe.
    En ik kan me niet voorstellen dat hij nee zou zeggen.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    Doe het.
    Als je het niet vraagt, dan kom je er nooit achter, en is het misschien te laat. Dus vraag het en wees niet bang.
    Stel hij zegt ja dan heb jij een leuk vriendje, ghehe.
    En ik kan me niet voorstellen dat hij nee zou zeggen.


    Maar ik ga hem niet verkering vragen, NO WAY!
    Maar moet ik hem aanspreken?

    Aanspreken hoor :Y)
    Je kan iets vragen over het kamp ofzo? (:


    Never run out of reasons to smile...

    Nove schreef:
    (...)

    Maar ik ga hem niet verkering vragen, NO WAY!
    Maar moet ik hem aanspreken?

    Waarom niet? Je vind hem toch leuk?

    Of oke, als je het zo wilt.
    Verwijder hem van facebook en zeg nooit meer wat tegen hem, als je het toch niet durft.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Eos schreef:
    Aanspreken hoor :Y)
    Je kan iets vragen over het kamp ofzo? (:


    Is dat niet kinderachtig? Sorry dat ik zo moeilijk doe. Het is gewoon dat hij 16 is en bijna 17 word.

    Tja, ik snap je wel. Ik zou het niet weten. Anders misschien Hey zeggen en dan zeggen dat het tegen iemand anders bedoeld was? En dan zo een gesprek creëren. (:

    [ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 20:48 ]

    Stuur je hem gewoon hoi.. :) En dan zegt hij wel iets terug, of niet maar vast wel ;)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Glue schreef:
    Tja, ik snap je wel. Ik zou het niet weten. Anders misschien Hey zeggen en dan zeggen dat het tegen iemand anders bedoeld was? En dan zo een gesprek creëren. (:


    Hahaha! Dat deed ik ook altijd (:
    Of ik zei dat ik me verveelde en dat ik hoopte dat hij me kon vermaken (:

    Maar vraag alsjeblieft geen verkering via Facebook!
    Als je het doet, doe het dan goed. Dan weet je meteen wat voor iemand je voor je hebt. Als hij je leuk vind, zal hij toch ja zeggen en als hij gewoon nee zegt, an is het jammer, maar hij kan dan niks raars over jou zeggen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Gewoon wat zeggen, als hij niet reageert dan weet je dat meteen ook, en iets stoms zeggen, nouja, dat is ergens ook gewoon jou zelf, dat moet hij dan ook maar accepteren niet?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Wie niet waagt, wie niet wint. :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nove schreef:
    (...)

    Is dat niet kinderachtig? Sorry dat ik zo moeilijk doe. Het is gewoon dat hij 16 is en bijna 17 word.

    Nee, het toont dat je interesse hebt in hem. Het maakt niet uit waar over je het hebt. ;) Hij zal denk ik wel iets terug zeggen hoor. ^^ En niet meteen panikeren als hij niet meteen terug antwoordt. Hij gaat je niet stom vinden. :O

    Zeg gwn "Hey" en dan als hij antwoordt zeg je "Hoe is het?",.. Wees niet bang als het gesprek niet al te vlot verloopt. Dat kan maar heeft niet te maken dat hij je niet leuk vind ofzo. (:


    Ik wil een tuin vol egels

    Nove schreef:
    (...)

    dan ga ik me weer zo stom voelen achteraf. Ohh, ik weet het gewoon niet meer.

    Doen. En misschien ga je je wel stom voelen, maar ik denk dat je je stommer gaat voelen als je het niet doet.


    None but ourselves can free our minds.

    Soundeffect schreef:
    Wie niet waagt, wie niet wint. :'D