• » The first dead body


          De ernst van de situatie lijkt nu op de meesten wel te zijn ingewerkt. Nadat een aantal (gezamenlijke) pogingen om portalen (of zelfs maar de kleinste connectie naar een andere wereld) te maken vruchteloos hebben gefaald, is het inmiddels glashelder geworden dat ze echt vast zitten.

          De meer opmerkzame onder hen hebben ook al verscheidene dingen gezien die niet veel goeds kunnen betekenen: zo zijn de bewakers, warlocks die over het algemeen een oogje in het zeil houden met wat er binnenkomt vanuit de doorgangen, net als de portalen zelf verdwenen. De lucht lijkt eveneens te zijn omgeslagen met de stemming en oogt een stuk dreigender.
    Veel figuren zijn uit de buurt van het plein getrokken, verschuilen zich in de donkere straatjes en de schaduwen daarachter waardoor het op het epicentrum niet langer overvol is. Een groot deel van de kraampjes en shops zijn leeg of hebben hun deuren gesloten.
          Er heerst onrust, opstokerij onderling over wie of wat de schuldige is en wat er zal gaan gebeuren. Ook zijn er types die de macht willen grijpen, onder het mom van de saamhorigheid te bewaren.
    Maar ondertussen duikt er een eerste slachtoffer op. Na een ijzingwekkende schreeuw die vanover de gehele markt hoorbaar lijkt te zijn, wordt het ontzielde lichaam van de oeroude Seer Mayar ontdekt; een bekende naam toebehorend aan een normaliter onvindbare verschijning. Ze heeft geen zichtbare wonden, maar haar beide ogen lijken uit hun kassen te zijn gebrand en haar gelaat is vereeuwigd in een gemartelde expressie. Niets en niemand heeft iets gezien, en hernieuwde angst vreet als wildvuur over de markt heen.
          Het ziet er naar uit dat gevangenschap niet het enige is waar de aanwezigen voor moeten vrezen. . .

    [ bericht aangepast op 4 mei 2020 - 18:01 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    wat dacht je van een Potc verhaal?:$

    over the sea
    Wanneer Chiana en Noa verder knutselen aan de tijdmachine, gebeurt er iets heel onverwachts. Chiana en Noa worden in de tijdmachine gesleurt en verdwijnen naar een ander tijdperk. Het tijdperk van de beruchte piraat Jack Sparrow.
    Zal het Chiana en Noa lukken om weer terug naar haar eigen tijdperk te komen, of zullen ze voor altijd gevangen zitten bij de piraten?


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    center]

    [/center]


    Link in plaatje: Het is Fantasy en onbekende personne: 4 hoofdstukje ^^

    Vittoria; Een vreedzame wereld met perfecte balans.
    Dit alleen door de legendarische Diamond of Balance, die millenia geleden
    door de 3 Fates is gecreëerd.

    Op een kalme winterdag wordt deze balans verstoord, waardoor de zon compleet van de hemel verdwijnt.
    Paniek breekt uit. Gebeden worden niet gehoord.
    Vittoria is een grote chaos.

    Niet lang hierna, in The Forest of Ce Dubh, verscheen een spookachtig meisje. Clotho, de eerste van de 3 Fates.
    In haar hand heeft ze een ronde, witte steen, met een gekleurd pentagram er ingekerft.
    Het enige wat Vittoria nu nog kan redden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ben bezig met het uitwerken van een fantasy/sci-fi verhaal over onbekende mensen, maar ik weet niet of ik dat online ga zetten (: Maar als ik het doe, zeg ik het je wel (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Do I Love You Or Do I Love You Not

    Op jonge leeftijd word ze gestuurd naar een internaat omdat haar ouders niks om haar gaven. Op haar 9e besluiten haar grootouders voor haar te zorgen. Daar woont ze 1 jaar lang. Alles verloopt goed tot dat ze op een dag haar opa vind in de keuken. Hij had een einde gemaakt aan zijn leven op een zéér gruwelijke manier.. Haar ouders wisten hiervan dus besloten ze haar terug op te vangen. Ook dat verloopt vrij goed tot haar vader 1 jaar na het overlijden van haar opa, erna ook zelfmoord pleegt..

    With heartbroken tears
    & small fake smiles, she said: "Oh yeah I'll be fine in a while."


    Lach nu, sterf later |


    People change like the seasons - J. Cole


    Een groep jongeren verdwaald in het bos en dan begint het te regenen . Ze besluiten zich te verschuilen bij een verlaten villa. De verlaten villa ziet er eng uit . Sommige besluiten om Buiten te blijven anderen gaan naar binnen .Bij de eerste nacht is het al duidelijk ….Dit is geen gewone villa .
    Verliezen betekent zeker weten de dood. Winnen is vrijheid. Maar 1 iemand kan de weg vinden naar vrijheid. Maar de vraag is wanneer ga je dood?


    The Death end.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor


    Wanneer Juliet in haar gloednieuwe auto wordt aangereden is ze alles behalve vrolijk. Alsof alles één grote grap is beweert de jongen die haar heeft aangereden ook nog eens een prins te zijn. Juliet gelooft hier totaal niks van, totdat de jongen in plaats van alleen de schade te vergoeden, een totaal nieuwe auto voor haar koopt op de voorwaarde dat ze met hem uit gaat. Juliet stemt hiermee toe en zodra ze haar vriendinnen over deze nieuwe lover vertelt wijzen ze haar alleen maar op het fortuin dat hij heeft en dat zet Juliet aan het denken. Want vindt ze deze jongen wel echt leuk, of is hij als je om het geld heen kijkt toch niet een echte “droomprins”?

    De prins met de creditcard


    “Love is a contradiction.”

    Ik heb drie verhalen met onbekende personen. Ladies, Bugs & Ladybugs, This is War & Klaprozen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ik heb een story. My food Diary - Pro ana
    mischien wil jet het lezen,ik weet het niet. :)


    I feel guilty after every bite I take.



    Twee broers lijden een gelukkig leven. Beiden zijn ze gehecht aan elkaar en beleven ze de dolste pret. Tot op een dag dat de oudste broer half dood uit het water word gered, door Nate - zijn jongere broer -. Hij wist niet wat er gebeurd was of hoe hij in het water terecht gekomen was. Hij begint ziek in zijn hoofd te worden, maar daar bleef het niet bij. Plots daagd er een aantrekkelijk, mysterieus meisje op. Langzaam vallen ze beiden voor haar charmes, maar ze verbergd meer dan wat de jongens ooit zouden kunnen bedenken. De kracht van de duisternis, treft hun beiden , met ernstige gevolgen..


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    ben net weer begonnen met een nieuwe story, t gaat over een meisje op een kostschool dat daar een relatie krijgt met een ander meisje. geen dikke seks ofzo hoor (:
    http://www.quizlet.nl/stories/57973/young-lost-amp-loved/


    hoi.

    haay Misschien wil je wel mijn verhaal lezen? My food diary. - Pro ana Ik moet er nog aan beginnen.



    look in the mirror,
    look better girl,
    otherwise you will not see it.
    Do not be afraid of me,
    I'm in your head,
    I'll help you now.
    I will stay with you.


    I feel guilty after every bite I take.



    Alle Dorpelingen zijn bang voor Villa Verena, ook we de vervloekte villa genoemt. Als de jonge Safier dood gevonden word, en de oorzaak niet bekend is, gaat de jonge reporter Sasja op onderzoek uit. Langzamerhand komt ze achter de waarheid van het huis en de familie van Safier. Maar hierdoor komt haar eigen leven ook in gevaar.