• Haaii bitchiiezz

    Rose had weer een pracht idee voor een serie dus...^^



    1# [Bezet by SWEETxQUEEN]
    2#[Bezet by sayXkiss]
    3#[Bezet by SEXBOMBillx3]
    4#[Bezet by xNIJNTJE]
    5#[Bezet by xLovesBill]
    6#[Bezet by TOMSDICK]
    7#[Bezet by PersianRose]


    Kies gewoon een nr. niet: Ik wil het liefst met Tom ofzo.Daar doe ik niet aan mee!

    Ik weet nog niet of ik aan vriendsjes politiek doe.
    :Y)

    Dit heb ik nodig:
    Verassing;
    Foto;
    Text;


    Vragen?PB me!

    x

    Verassing;3 ofso?

    Foto;http://img.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=1691466

    Text;

    HII Linda in de house!.
    Ik ben 18 Jaar? en Dol Op Mijn Drumstel.
    Jaa, ik kan Drummen, vanaf mijn 6de heb ik dat geleerd van Mijn broer.Lief hea(A).
    Ik heb een Hekel aan Huppels, ik heb er namelijk 1 laatst een Beuk verkocht, en janken wat ze deed. tja moet ze me maar niet iriterenxD.
    Ik kom best Over als een Arrogant en Stoer Wijf, maar Normaal ben ik niet so, ik ben real een spontaan en Betrouwbaar persoontje, maar niet veel mensen weten dat!.
    Ik ben Verslaaft aan Ice-cream. Jammmm. en Dol op Hard-Rock/ Metall Muziek, en Ga vaak naar Concerten!
    Als je me zoekt ben ik vaak Buiten te vinden Met me vrienden Chille en Graffiti spuiten dat is echt SEXX gewoon!
    Maar People, Ik ga Chille! Bubaai(H)


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Jaaaa xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ikkuu reclame gemaakt heb =D
    Nu jy my zeg moet welk rol ik heb :)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Jaaaa xD


    Doe dan maar.^^

    Verrassing: 4

    Foto:http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2uiz093&s=4

    Text:Hi peepsz. Raquel is my name and i'm 16 years young ore old what ever ^^ Genoeg engels, back to Dutch ^^ Ik ben iemand die lekker doet wat ze wil en schijt heeft aan andere. Ook ben ik een behoorlijke jongensgek ^^ Maar sshhhhttt, die jongens moeten denken dat ik een heel verlegen meisje ben. Opzich ben ik best koppig en kan ik bitchy over komen, maar ik ben ook een gevoelig persoon die altijd voor andere klaar staan. Mijn familie en vrienden zijn me heilig <3 Doe hun pijn en je komt aan mij ! Verder doe ik al aan HipHop sinds me 11e en ben ik verslaafd aan milkshake's. Ooh ik word geroepen. Byeee


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    YEAHHHH Tnxs Voor de Rol Schat OOKal weet ik niet wat dat voor rol isXD whahahah


    Ice-cream Rockt more than you x3

    JY MY NU ZEG?!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Verassing; Kies maar

    Foto;
    http://media.profileheaven.com/images/profileImages/290/289851/3982693.jpg

    Text;He lieve mensjes op deze aarde..

    Ik ben dus Jacqueline, ik hou van skaten,drummen,shoppen en tekenen.. Ook ben ik fotomodel maar dat werk maakt me soms een beetje arrogant een een bitchy! Maar dat negeer ik wel !! Maar nu heb ik laats gedroomd dat ik een jongen zou ontmoeten en hij heete Gustav, hij was wel erg sexy!! Maar m'n droom komt toch niet uit denk ik? Veder ben ik een meisje wat soms verlegen kan zijn, die van het konijntje Nijntje en Hello Kitty houd ! Ik zit gelukkig niet meer op school en ik werk ook niet.. Pas zijn we verhuisd naar Magdeburg, leuk stadje aleen ik heb nog niemand ontmoet helaas !



    Nja ik ga weer even veder



    xx

    Mag ik 4 ?


    Gilles (ll)

    oo wacht verhaal:


    Hallo, ik ben Ellen 17 jaar. Dat is shit want dat betekend dat ik nog nét geen auto mag rijden, en dus altijd met andere mensen mee moet. Niet dat ik niet gezelllig ben ofzo, mijn vriendinnen zeggen toch altijd dat er niets aan is zonder mij. In de klas of bij mensen die ik niet ken ben ik opzich best verlegen. Ik zeg niet altijd wat ik denk omdat ik bang ben dat mensen mij niet mogen. Maar altijd als ik mensen beter ken ben kan ik best bitchy zijn. Ik vind het leuk om de baas te spelen, kan ik niets aan doen. Als ik met mijn vriendinnen ben duf ik heel veel meer dan alleen, hoewel ik nooit iemand zal uitschelden die dat niet verdient heeft hebben mensen dan meteen wel een hele andere indruk van mij. Nou, wat ben k toch weer ingewikkeld aan het lullen. Zo, ik hoop dat je nog wat snapt van mij, want ik moet gaan. Baaay!

    Mag ikke de rol (A)?


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    BEN TE LAAT WHEEEE