• Bij de Eclipse première was er een Twilight Night in eh, Gent als ik het goed heb. Nu neem ik aan dat ze er weer een houden bij de première van Breaking Dawn. Wie is er van plan om er dan heen te gaan?

    hehe ja oke dat duurt nog heel lang (krul)


    You're the only reason I am not afraid to fly.

    Daar ga ik zo niet heen. Het is trouwens Breaking Dawn Part 1. Ook al was dat nergens voor nodig, aangezien er niets gebeurt dat het waard is om zo lang uit te rekken. :Y)


    All was well.

    Anchor schreef:
    Daar ga ik zo niet heen. Het is trouwens Breaking Dawn Part 1. Ook al was dat nergens voor nodig, aangezien er niets gebeurt dat het waard is om zo lang uit te rekken. :Y)


    hm ja ik ga niet moeilijk doen met part 1 en 2. ik denk dat je geen fan bent, maar als fan zijnde hoefte het van mij ook niet zo uitgerekt te worden. ze hadden er best een langere film van kunnen maken ipv een korte, langdradige film. maar toch heb ik er wel zin in. (A)


    You're the only reason I am not afraid to fly.

    Ik niet, aangezien ik naar zo'n dingen nooit mag. Hoewel ik heel graag zou willen gaan.


    Ex astris, sciencia

    Amarth schreef:
    Ik niet, aangezien ik naar zo'n dingen nooit mag. Hoewel ik heel graag zou willen gaan.

    ugh ik mag waarschijnlijk ook niet. maar ik zou ook heel erg graag willen gaan ;$


    You're the only reason I am not afraid to fly.

    Ik ga niet, want ik mag niet :Y)


    comfort in c h a o s

    Strengthless schreef:
    (...)
    hm ja ik ga niet moeilijk doen met part 1 en 2. ik denk dat je geen fan bent, maar als fan zijnde hoefte het van mij ook niet zo uitgerekt te worden. ze hadden er best een langere film van kunnen maken ipv een korte, langdradige film. maar toch heb ik er wel zin in. (A)

    Ik moet eerlijk zeggen dat ik het verhaal nog lang niet zo slecht vindt, maar de boeken zijn al heel erg langdradig geschreven, dus volgens mij worden die twee films echt slecht. Ik kan gewoon niet begrijpen dat ze een manier hebben gevonden om het nog langer te gaan uitrekken.


    All was well.

    Anchor schreef:
    (...)
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik het verhaal nog lang niet zo slecht vindt, maar de boeken zijn al heel erg langdradig geschreven, dus volgens mij worden die twee films echt slecht. Ik kan gewoon niet begrijpen dat ze een manier hebben gevonden om het nog langer te gaan uitrekken.

    Er zit in Breaking Dawn heel veel inhoud die nodig is om de film te begrijpen. Als je hem in een deel zou stoppen zou er te veel weg gelaten worden.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 14:48 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Anchor schreef:
    (...)
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik het verhaal nog lang niet zo slecht vindt, maar de boeken zijn al heel erg langdradig geschreven, dus volgens mij worden die twee films echt slecht. Ik kan gewoon niet begrijpen dat ze een manier hebben gevonden om het nog langer te gaan uitrekken.

    ja dat ben ik met je eens ja.
    naar mijn idee wordt part 1 zo:
    1/4 deel: bruiloft
    1/2 deel: eiland, dus seks-/romantische- scènes.
    1/4 deel: zwanger

    in ieder geval iets als dat. want meer gebeurd er niet tot dat ze vampier wordt, wat dus een logisch moment zou worden om het deel te eindigen.


    You're the only reason I am not afraid to fly.

    Alcatraz schreef:
    (...)
    Er zit in Breaking Dawn heel veel inhoud die nodig is om de film te begrijpen. Als je hem in een deel zou stoppen zou er te veel weg gelaten worden.

    hm, zelf heb ik altijd het idee dat er in eclipse juist meer wordt uitgelegd. maar dat kan ik ook goed verkeerd hebben haha.


    You're the only reason I am not afraid to fly.

    No way, ik vind één film per keer al erg genoeg :W


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen