• Tussen mijn huidige telefoon of een blackberry curve 8520.
    Ik heb nu de nokia E75:



    Maar zou graag een blackberry willen om het feit van pingen enz.
    Deze nokia is eigenlijks ook van me broer en mijn moeders mobiel brokkelt langzaam maar zeker ook af.
    Ik weet alleen niet of ze met toetsenbord kan ;x
    Maar anyway, heeft er iemand een wijze raad voor me voordat het foute kies. (nerd)

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 19:19 ]


    "Don't look back, you're not going that way."

    Poseidon schreef:
    Nokia boven Blackberry! Blackberries zijn nogal berucht, want ze gaan -blijkbaar- snel kapot en er zijn ook best veel mankementen aan.

    Pingen is een soort van onbeperkt SMS'en voor iets van 2,50 per maand.

    Ow die dingen gaan snel crashen en dan ben je alles kwijt. Ik ken heel veel mensjes met een BB en die zetten heel vaak op hyves BB gechrasht.Die van mijn vriendin was het halve scherm wit O.o


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aangezien het mobieltje door best wel veel mensen word gebruikt, zou ik voor de blackberry kiezen.Als die nokia alleen van jou was geweest, zou ik voor die nokia kiezen, tenzij je indd er genoeg geld voor hebt.

    Nokia is dé sterkste en ook dé stoerste gsm. :Y)
    Die blackberry vind ik maar niks, sorry.


    Where there is a sea there are pirates...

    Uhm, ik zou de BB doen, en dan die je nu heb aan je moeder geven.
    Is wel zo lief:)


    Food.

    CountMeIn schreef:
    Een BlackBerry is zó onoregineel en eerlijk, ik vind ze ook helemaal niet zo leuk. Daarnaast kun je ook pingen zónder dat je een BlackBerry hebt.


    Ja precies. Ik ben het met je eens.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nja, ik kan niet voor een ander gaan kiezen, omdat ik zelf geen bb heb. Heb er wel is mee gepingt, of op internet gezeten, maar die dingen kun je ook op de computer doen. Waarom meer gaan betalen voor iets, wat je eigenlijk al continu doet?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    BB's gaan heel snel stuk..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik zou NIET voor de BB kiezen. (cat)


    -

    Ik heb een hekel aan BB gebruikers, ze zijn asociaal als ik mee om ga omdat ze alleen maar aandacht hebben voor het kleine vierkante ding in hun handen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    riverdale schreef:
    ik zou voor een blackberry gaan, ik kan niet meer zonder mijn blackberry (:


    I´m nothing special.

    Uneventful schreef:
    Ik heb een hekel aan BB gebruikers, ze zijn asociaal als ik mee om ga omdat ze alleen maar aandacht hebben voor het kleine vierkante ding in hun handen.


    Sorry hoor maar je niet iedereen is zo.


    I´m nothing special.

    LetMeBe schreef:
    Ik zo nooit van m'n leven een BB nemen, die gaan zo snel stuk!


    Neem er gewoon internet bij dat kun je whats appen :P

    BLACKBARRY TAKES OVER THE WORLD!