• Zie titel :Y)


    Ik zit dus te twijfelen om een verhaal over Professor Layton te schrijven, dus mijn vraag is: Zouden jullie zo'n verhaal willen lezen :Y)
    Want ik vind hem gewoon zo.... zo... I don't know, hij is gewoon sexy :Y)


    Mensen die niet weten wie Professor Layton is:
    Een archeoloog bij de universiteit van Gressenheller. Hij is een bekende puzzelfanaat en lost regelmatig mysteries op in de echte wereld, maar benadrukt dat hij geen detective is. Van de Ds-spellen:

    - Professor Layton en het Mysterieuze Dorp
    - Professor Layton en de Doos van Pandora
    - Professor Layton en de Verloren Toekomst


    picture:

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 11:04 ]


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    wie is professor Layton?


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    En wie is dat :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Wie is dat? ;s

    Een persoon van een awesome puzzelspelletje waar ik heel slecht in ben! :'D
    i think it's awesome


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik heb die al! Paar dagen geleden begonnen. ^^


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    The past of my dear Claire



    De Professor Hershel Layton, zeer gewaardeerd in het oude London, lost mysteries op mijn zijn trouwe metgezel Luke Tritton.
    Hershel, wier vroegere liefde Claire omkwam bij een explosie van een tijdmachine, heeft nooit een andere liefde gevonden. Als hij jaren later een schim van haar tegenkomt, waar hij nogmaals van afscheid moet nemen, besluit de professor meer te weten te komen over het verleden van Claire. Hij stuit op allerlei raadsels over haar verleden en vraagt zijn jonge vriend Luke om te helpen. Op het moment dat het spoor dood loopt, komen ze schokkende feiten tegen over Claire. Hershel is in de war, zo kende hij Claire niet! Vanaf een afstandje kijkt Luke naar zijn mentor, die tegen beter weten in verder gaat met zoeken omdat hij niet kan geloven en aanvaarden dat Claire die misdaden heeft begaan. Als inspecteur Chelmey twijfelt aan Herhsel's geestelijke vermogens als alle bewijzen pleiten voor Claire's schuld, vind Luke een oud schrift die alles doet veranderen...

    Dit is 'm ^.^


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Must. Read.

    Die film is mooooi :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Die puzzels van dat spel snap ik nooit xd.
    Maar ik denk wel dat het leuk is om er een story over te lezen. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hmm. Ik weet niet of ik het zal lezen, maar ik vind het wel een heel leuke Ds game!
    Ik ben nog niet zo ver, want ik loop steeds vast, maar dan vind ik meestal op internet een walkthrough, en dan kom ik weer verder!(A)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Mensje, Y U No schopt topic van vriendin die helaas niet meer op quizlet zit Omhoog D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor