• Mijn 5e filmpie:$



    Graag jullie mening:$ ( waarschijnlijk vinden velen van julie dit nummer maar niks, maar andere genre's lukt mij niet , heb niet echt een popstemxD

    [ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 11:01 ]

    o.o .... je bent grappig :'D Hoe je in eht begin dara staat beoel ik. maar goed, back to the pont..
    je stem si echt awesome in dit nummer o.O


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Om eerlijk te zijn vind ik jou best wel kinderachtig zingen. En daarmee bedoel ik dat je heel jong klinkt.


    Ex astris, sciencia

    mwoehhahaah hoe je erbij staat zo in het begin zo heel verveeltxD echt van he wanneer is dit nou weer klaar. maar je zingt wel leuk maar jong. en idd dit isniet iets voor jou kwa muziek


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik vind het helemaal niks.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Je hebt wel gelijk dat je echt een stem voor dit soort genre hebt, maar het is niet echt mijn smaak daarom kan ik ook niet echt een eerlijke mening geven. Oo, en mensen die zeggen dat je stem suckt liegen, hij is echt awesome.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 20:20 ]


    Are you lost?

    Crusher schreef:
    Je hebt wel gelijk dat je echt een stem voor dit soort genre, maar het is niet echt mijn smaak daarom kan ik ook niet echt een eerlijke mening geven. Oo, en mensen die zeggen dat je stem suckt liegen, hij is echt awesome.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Wahaha jah ik verveelde me kapot xD de intro duurd best lang, en dit is ook nog de versnelde versie!! :p heb idd een jonge stem :$ schaam me er wel voor aangezien ik 18 ben, maja mensen schatten mij sowieso al jonger XD voordeel van een jonge stem is wel weer dat hoog zingen net wat gemakkelijker gaat xd

    Om eerlijk te zijn, vind ik het niet zo goed. Je kunt niet genoeg power in je stem leggen dus die liedje is niet geschikt. Btw, ben je niet te verstaan en sta je er een beetje als een zoutzak bij... Gewoon pop doen, maar dan een liedje dat bij je past. Als je lang genoeg zoek, vindt je er vast wel eentje! Succes!


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Crusher schreef:
    Je hebt wel gelijk dat je echt een stem voor dit soort genre hebt, maar het is niet echt mijn smaak daarom kan ik ook niet echt een eerlijke mening geven. Oo, en mensen die zeggen dat je stem suckt liegen, hij is echt awesome.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    buffyxangell schreef:
    Wahaha jah ik verveelde me kapot xD de intro duurd best lang, en dit is ook nog de versnelde versie!! :p heb idd een jonge stem :$ schaam me er wel voor aangezien ik 18 ben, maja mensen schatten mij sowieso al jonger XD voordeel van een jonge stem is wel weer dat hoog zingen net wat gemakkelijker gaat xd

    Ik vind het best stoer dat je dat kan zingen. :3 Je stond daar in het begin best wel schattig. P:

    [ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 11:22 ]


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    je stem is grappig, hij past wel bij dit liedje


    You can't not look cool with a crossbow.