• Ik was dus deze middag op de bus en was aan het sturen. Op een bepaald moment kon ik niet meer en kwam er op: 'ongeldige sim-kaart'. Ik dus eens mijn sim-kaart er uit gehaald en opnieuw ingestoken. Nog steeds niet. Ik ben dus gewoon onbereikbaar. Ik ga normaal morgen een nieuwe aanvragen, maar hebben jullie dat ook al gehad? xoxo


    Life begins at the end of your comfort zone

    Nee.

    Heb ik nog nooit gehad.
    Eens naar een klantendienst bellen zou ik zeggen.
    Normaal kunnen ze je daar wel helpen!
    Nouja, hier heb je nu niet veel aan natuurlijk.
    Ik hoop dat het opgelost raakt!


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Me ma heeft wel eens gehad dat haar nummer opeens was afgesloten omdat ze een lange tijd niet had opgewaardeerd..
    & ze hadden een brief gestuurd maar die had ze nooit gekregen
    & ze had toen vodafone


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik Had dat eens ik was gewoon naar klantendienst gegaan en ja gesproken met ene mevrouw die zei dat het niet vaak gebeurt maar dat als het weer gebeurt ik dara met me Gsm moet komen en owja ik heb 20 Euro betaald daar maar jha het was een tijdje geleden ;)
    hoop dat ik je geholpen heb :$


    No matter how talented you are, not everybody is going to like you. But that's life, just stay strong. - Justin Bieber

    Heb ik al gehad...

    blaas eens op de plek waar je sim in moet en op je sim kaart
    kan zijn dat er een stofje zit

    en probeer dan ook eens een andere sim in je gsm
    en een je sim in een andere gsm te steken

    dan zie je waar het aan ligt... en anders... eens naar de winkel gaan om hulp...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Neleehx schreef:
    Heb ik al gehad...

    blaas eens op de plek waar je sim in moet en op je sim kaart
    kan zijn dat er een stofje zit

    en probeer dan ook eens een andere sim in je gsm
    en een je sim in een andere gsm te steken

    dan zie je waar het aan ligt... en anders... eens naar de winkel gaan om hulp...

    Ja dat heb ik allemaal gedaan, maar het ligt puur aan de sim-kaart..


    Life begins at the end of your comfort zone

    FariiBieber schreef:
    Ik Had dat eens ik was gewoon naar klantendienst gegaan en ja gesproken met ene mevrouw die zei dat het niet vaak gebeurt maar dat als het weer gebeurt ik dara met me Gsm moet komen en owja ik heb 20 Euro betaald daar maar jha het was een tijdje geleden ;)
    hoop dat ik je geholpen heb :$

    In elk geval dat ik morgen dus minstends 20euro moet meenemen als ik om m'n nieuwe sim ga ;p


    Life begins at the end of your comfort zone

    okee... dan zie ik niets anders dan naar de winkel te gaan...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    wat ik wel eens had, was dat ik 3x pin verkeerd had (je kent zussen) en dan dat me puk niet klopte, dus was me sim geblokt... en hebben ze gewoon een andere simkaart gedaan met hetzelfde nr zodat me abo erop bleef^^


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ga voor je een nieuwe aanvraagt even in de winkel vragen of ze je niet kunnen helpen ? (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Georgina schreef:
    (...)
    In elk geval dat ik morgen dus minstends 20euro moet meenemen als ik om m'n nieuwe sim ga ;p
    Ja =D.,, Goodluck en als je me nodig heb voor iets zeg het maar (A) want ik ben goed in veel diingen ik kan je helpen hoor(baby)


    No matter how talented you are, not everybody is going to like you. But that's life, just stay strong. - Justin Bieber

    Neleehx schreef:
    wat ik wel eens had, was dat ik 3x pin verkeerd had (je kent zussen) en dan dat me puk niet klopte, dus was me sim geblokt... en hebben ze gewoon een andere simkaart gedaan met hetzelfde nr zodat me abo erop bleef^^

    Nja op die manier blokkeert ie dan ook ;p maar ik dacht eerst dat iémand mijn sim-kaart zou geblokkeerd hebben of zo, wjw. Ik weet wel een paar personen die dat grappig zouden vinden om mijn sim te blokkeren of zo --'


    Life begins at the end of your comfort zone

    Brooklyn schreef:
    Ga voor je een nieuwe aanvraagt even in de winkel vragen of ze je niet kunnen helpen ? (:

    Ga ik zeker doen, thanks (:


    Life begins at the end of your comfort zone

    FariiBieber schreef:
    (...) Ja =D.,, Goodluck en als je me nodig heb voor iets zeg het maar (A) want ik ben goed in veel diingen ik kan je helpen hoor(baby)

    Haha, goed dat ik het weet ;p


    Life begins at the end of your comfort zone

    Dat had mijn moeder. Haar abonnement was opeens afgesloten terwijl ons mam haar mobiel hard nodig heeft voor haar werk. En niemand had haar nieuwe nummer.