• Ik ben echt in een leesbui dus ik zoek leuke verhalen ;D
    Het mag over elk personage gaan zolang het iets met Hp te maken heeft (:


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Everdeen & Rum hebben altijd goeie :')
    Kijk anders in de Top 5


    Not all those who wander are lost.

    ik ben net begonnen met een Draco story


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Addiscombe schreef:
    Everdeen & Rum hebben altijd goeie :')
    Kijk anders in de Top 5


    Zal ik doen (: bedankt


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Tainted Glory, Painted Smiles, van Ecanus ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik heb net een nieuwe; The deatheater tale. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Polyjuice Potion Enigma - Viktor Krum
    Over een meisje dat Wisseldrank gebruikt om als haar broer naar Klammfels te studeren. En dat is niet altijd even makkelijk c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ik heb een nieuwe over snape: the horrible life of severus snape. (niet echt een orgineel titel weet ik haha)


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Ik ben pas begonnen met een Blaise Zabini story. (:
    Ik update vrij snel & vaak dus het is makkelijk om het te blijven volgen zonder iets overhaasten. x')


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik heb er één! Hij heet "Our time is running out" en gaat over Fred Weasley. Ik ben te lui om een link te zetten, haha. Dus hij staat wel op mijn profiel, als je geïnteresseerd bent! :'D

    Scarecrow
    Emily O. Scarlett en Carlo Kannewasser zijn een koppel. Ze zijn gelukkig samen, maar iedereen weet hoe het afloopt met Carlo ... hoe vergaat het dan met Emily?
    Harry Potter moet en zal haar de verklaring geven voor die rare nacht waarin haar vriendje het leven losliet, maar Emily is daar nog niet klaar voor. Ze zakt weg in haarzelf en een fantasie die werkelijkheid werd, of was het omgekeerd?
    Emily belandt in een vreemde plaats, probeert om verder te gaan met haar leven. Dit lukt niet al te vlot als alles waar je in geloofde plots niet echt blijkt te zijn ...

    Elke weekend een hoofdstuk, dat rond de 800 - 1000 woorden heeft.

    Marked and Bitten
    Één maand tijd, 30 dagen om hem voor te bereiden, 30 dagen die altijd uitgesteld worden. De wonden helen maar de druk verhoogt. Ook twijfel heerst. Meerdere vragen blijven constant branden in zijn geest. Hij snapte het niet, Fenrir was een vriend van de familie. Maar zijn de wonden erg genoeg en zal hij uiteindelijk veranderen?
    Is Draco bang genoeg om iets te doen dat voor hem onmogelijk lijkt en Remus Lupin om hulp te vragen?

    Elke dag komt er een hoofdstukje op, die meestal rond de 500 woorden hebben en ik deel die account (Aconite) met Astarte.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Draco malfoy x Neville -> my dad will hear about this
    klik
    draco malfoy gebeten door Fenrir Greyback -> Aconite -> Marked and bitten
    klik
    Severus Snape x Jolyn Price -> Teachers of slytherin
    klik
    Drarry -> Slytherin Princes
    klik


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Juist begonnen met Draco story :3 -> You're my golden snitch| Draco Malfoy


    Harmonia nectere passus.

    Seven Deadly Sins || Draco Malfoy.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    http://www.quizlet.nl/stories/54821/his-secret-weapon--draco-malfoy/

    Uitleg:
    Aurora is door The Dark Lord zelf naar Hogwarts school of Witchcraft and Wizardy gestuurd om jonge heer Malfoy, die nog maar een jonge Death Eater is, nauwlettend in de gaten te houden. Aurora is al sinds haar geboorte een Death Eater en de eerste erfgename van the Riddle House. The Dark Lord’s achternicht is niet gekend in de wereld, hij hield haar altijd al geheim, ook voor zijn trouwste dienaars. Aurora is zijn geheime wapen die er voor zal zorgen dat hij eindelijk zijn wraak zal kunnen nemen op The Boy Who lived.


    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 13:09 ]


    Out of sight but not out of mind

    Keep it a secret || Draco Malfoy

    Fanfiction, Fantasie, Romantiek.

    Desirée is een uistekende leerling op Beauxbatons, tot ze met kerstmis in jaar 5 een brief krijgt dat ze niet meer terug hoeft te komen. Albus Dumbledore nodigt haar uit op Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Al meteen wordt Desirée duidelijk wat zich allemaal afspeelt in de wereld en wat haar taak daarin is. Het is een verhaal vol liefde, haat en spanning.