• Members of the WAG-gang

    Atelophobia - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Release - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Reduce - Elena - WAG van David Villa.
    Bailarina - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    Chaperon - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Charmer - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Memento - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Grint - Amber - WAG van Lionel Messi.
    HazzaStyles - Nikki - WAG van Cesc Fabregas
    .


    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 22:05 ]


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Chaperon schreef:
    (...)

    Ik vind het belachelijk van je oma dat ze dood wilt. Er zijn miljoenen mensen die willen leven en die dat niet mogen omdat ze vroeg sterven. Dus ik kan er niet goed tegen. En ik snap dat je bang bent, meid. Maar Miss is een verpleeghuis iets voor je oma. Daar wordt ze goed in de gaten gehouden.

    Wilt ze niet, ze gaat dement worden dan.


    Tears are words the heart can't say.

    En hier in NL zijn er ook dingen dat ze thuis blijft wonen en dat mensen bij haar komen schoonmaken, aankleden, enzo. Dat doe ik nu ook. En die mensen vinden het allemaal herl prettig.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    HazzaStyles schreef:
    (...)
    Wilt ze niet, ze gaat dement worden dan.


    Mensen worden niet dement van een verpleeghuis. Het is een ziekte die Mensen die thuis wonen ook krijgen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Jha wilt ze ook niet. Maar we gaan zien als ze naar huis gaat en anders desnoods iemand voor een halve dag. Maar nu is het belangrijksted day ze nog naar huis gaat want mentaal lijkt ze dood vind ik. Vandaag voelde het toch zo. Ik zal zien morgen


    Tears are words the heart can't say.

    Chaperon schreef:
    (...)

    Mensen worden niet dement van een verpleeghuis. Het is een ziekte die Mensen die thuis wonen ook krijgen.

    Dat zegt zij he. Voorlopig praat je nisk uit haar hoofd. En ik ben zeker dat ik vannacht niet ga slapen. Ik ben meer dana nders bang telefoon te krijgen nu.


    Tears are words the heart can't say.

    Sorry, dat ik het zeg. Maar ik ben echt een beetje boos op je oma. Ze doet haar familie nu heel veel pijn door deze woorden! En dan wilt ze dood terwijl ze kan leven. Ik ken mensen die er alles voor over hebben om te leven en die moesten sterven. Kan ik echt niet tegen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    HazzaStyles schreef:
    (...)
    Bont en blauw. Schouder vermoederlijk gescheurd. Niks gebroken. Iets mis met haa rbloed en als da blijft aanhoudenn gaat haar har tniet (goed) meer werken. Beademing. Ze kan niet recht zitten of ze valt flauw. Eigelijk kan ze amper bewegen. Water op ahar longen sinds vandaag. Vannacht heeft ze zelf al haar machines en draadjes uitgetrokken enz. Pff ik weet het allemaal niet meer. Dit overleef ik geen 2 weken meer.

    Oh jeetje wat heavy!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    En nu ga ik weer voetbal kijken voordat ik moet huilen vanwege riet.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik moet even weg. Ik kom zo terug.


    Tears are words the heart can't say.

    Niet boos nu zijn, nikki. Dit soort dingen raken me dan persoonlijk door de dood van riet.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik denk dat het misschien beter is dat ik even wegga. Ik doe mensen duidelijk pijn door het feit dat ik mijn verhaal kwijt moet en dat wil ik niet. Het is mijn pijn.


    Tears are words the heart can't say.

    Beter blijf je gewoon. Ik zal me gedragen. Je moet je verhaal ergens kwijt.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Soms heb ik gewoon van die momenten dat dingen me heel erg pijn doen. Er zijn wat dingen die niet kloppen hier, dus ik ben wat overstuur door dingen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik begrijp je wel hoor en het is niet van gedragen. Maar de woorden dan dat ze dood wilt doen me pijn. Ik besef het te goed. En na alles ben ik echt bang dta ik haar dit jaar nog ga moeten laten gaan en ik weet niet wat ik dan ga zijn. wat he thier gaat worden. Hoe alles gaat veranderen. Ik ben ban voor vannacht. Ech ik ben bang.


    Tears are words the heart can't say.

    Ik snap dat je bang bent en het liefst zou ik nu naar je komen en je troosten maar ik zou het nu sowieso niet kunnen. Ook al zou je dichtbij wonen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.