• Heeee mensen!
    Aangezien ik binnenkort op vakantie ga, ben ik films nodig. Ik heb op google een beetje rond gezocht, en wat sites gevonden. Maar geen van de sites geeft duidelijk antwoord op mijn vraag. Want als ik dan op downloaden klik, dan download ie 'm, maar dan werkt de film niet!
    Heeft iemand enig idee hoe ik films kan downloaden, incl. uitleg en een goede site?
    gr. (:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    daar zit ik zelf ook al heel lang naar te zoeken..


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Je download uTorrent en dan ga je naar torrentz.com en dan download je ze?


    To infinity and beyond •

    Ik zou ook uTorrent downloaden en dan via Movie-house, moet je je wel inloggen maar dat is zo'n fijne site. (:

    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 19:45 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bitorrent downloaden, en dan iedere keer als je een film wilt moet je de naam typen met daarachter Torrent.
    Bv; Titanic Torrent.
    En dan zie je vanzelf het knopje waar je op moet klikken. Dit gebruik ik en het lukt. (:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Rum schreef:
    Ik zou ook uTorrent downloaden en dan via Movie-house, moet je je wel inloggen maar dat is zo'n fijne site. (:


    :'D inderdaad, hele goede site *kent de mensen die eht runnen*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Swaggerific schreef:
    Je download uTorrent en dan ga je naar torrentz.com en dan download je ze?


    Oke thankss, ik heb nu - als het goed is - uTorrent gedownload. En als ik dan via torrentz.com download, komen dan de gedownloadde films in dat programma te staan?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Oke, bedankt iedereeeeen! Tot nu toe lukt het erg goed. (:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik heb ook dat utorrent & hij werkt heel goed !

    Gwn Bittorrent downloaden en dan is het simpel xD

    uTorrent downloaden, en dan via monova.org films opzoeken en dan downloaden :'D

    Dat uTorrent was bij mij dingen van mijn pc aan het uploaden ;x
    Dus ik gebruik nu een of ander programma dat spotnet heet C:


    Trust me. I'm the doctor