• Geloven jullie het? Ik wel, vooral omdat natuurlijk haar hele leven heeft bestaan uit Harry Potter. Ik zou dat ook super erg vinden! En Daniel Radcliffe zat ook aan de drank dus....

    Klik http://www.telegraaf.nl/prive/10273591/__Emma_Watson_verslaafd___.html

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 11:33 ]


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Emma Watson? Nee.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    In de vorm van alcoholist? (schrijf je dat zo?) Nee.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dan zat en zit aan de drank, jammer trouwens
    maar Emma nee, dat geloof ik niet.
    Emma heeft niet egt een rede Daniel wel


    Cool, neat, swell -Cry

    Nee


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nee


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Herabera schreef:
    Dan zat en zit aan de drank, jammer trouwens
    maar Emma nee, dat geloof ik niet.
    Emma heeft niet egt een rede Daniel wel

    Naar mijn mening bestaat er geen reden om aan de drank te gaan en je lichaam te verpesten. Wat is zijn "reden" dan?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Naar mijn mening bestaat er geen reden om aan de drank te gaan en je lichaam te verpesten. Wat is zijn "reden" dan?


    Hetzelfde als die van Emma, omdat zijn hele leven Harry Potter is geweest en dat het nu allemaal voorbij is! Ik kan het denk ik wel begrijpen...


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Dat denk ik niet, hoewel het niet uitgesloten is natuurlijk. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik weet het niet. Het is heel goed mogelijk natuurlijk, maar Emma heeft naast HP ook nog een heleboel andere dingen.

    Nee, ik geloof dat niet


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Rum schreef:
    In de vorm van alcoholist? (schrijf je dat zo?) Nee.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    nope


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    BallOfLight schreef:
    (...)

    Hetzelfde als die van Emma, omdat zijn hele leven Harry Potter is geweest en dat het nu allemaal voorbij is! Ik kan het denk ik wel begrijpen...
    Omg, dit is echt mijn allergrootste wtf-moment tot nu toe. Dit slaat nergens op! Zijn hele leven Harry Potter. Het zijn maar films! For God's sake waarom begrijpen jullie fans dat niet? Je gaat toch verdomme niet aan de drank omdat een reeks filmseries afgelopen is?! Facking hell.


    Rainbows on my staircase ~

    BallOfLight schreef:
    (...)

    Hetzelfde als die van Emma, omdat zijn hele leven Harry Potter is geweest en dat het nu allemaal voorbij is! Ik kan het denk ik wel begrijpen...

    Dan kan je wel verdrietig zijn, maar om dan aan de drank te gaan... Dat vind ik zwak =P Hij staat ook nog 8 keer per week op het podium met "How To Succeed in Business Without Really Trying" dus hij moet niet zeggen dat alles nu over is, want dat is het niet. En anders mag ie best hier komen hoor, als ie Tom Felton maar meeneemt :3


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    nee telegraaf heeft wel vaker roddels


    Shoganai i ne~