• naar Frankrijk op zwarte zaterdag
    voor degene die niet weten wat zwarte zaterdag is:
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Zwarte_zaterdag_(verkeer)
    was de 2e dag dat we gingen rijden, ongeveer nog 500 km, ongeveer 5 uurtjes rijden nog, dus niet zo gek ver meer
    wel dus als je 6 keer in de file komt te staan, en dan stonden er ook nog mensen te treuzelen bij de tolwegen
    en ik moest ook elk uur naar de wc xD
    uiteindelijk hebben we er dus 10 uur over gedaan
    dus mensen, ga nooit naar Frankrijk op zwarte zaterdag

    Ben ik ff blij dat m'n pa het uit z'n hoofd laat om op zwarte zaterdag uberhaupt op vakantie te gaan (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    LOL


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    Illuminati schreef:
    Ben ik ff blij dat m'n pa het uit z'n hoofd laat om op zwarte zaterdag uberhaupt op vakantie te gaan (:


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    haha
    mijn vader houdt daar altijd rekening mee..omdat hij vrachtwagen chauffeur is:P


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    ZIM schreef:
    haha
    mijn vader houdt daar altijd rekening mee..omdat hij vrachtwagen chauffeur is:P


    wij houden daar normaal gesproken ook rekening meer
    alleen deze keer hadden we er geen erg in xD

    ZIM schreef:
    haha
    mijn vader houdt daar altijd rekening mee..omdat hij vrachtwagen chauffeur is:P


    & daarom houd mijn pa er ook rekening mee ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Op de radio hadden ze het over 88 uur file. -Wat me heel onlogisch lijkt en ik me afvraag of ik het wel goed had gehoord.


    Forever.