• Ze is rijk, knap, succesvol, maar niemand weet wie ze precies is. De enige echte Gossip Girl leeft in een wereld vol overdaad, celebrities, jaloezie en verraad. Via haar blog op internet en e-mail publiceert ze de laatste roddels over de beruchtste Upper East Siders. Ondanks hun hoge status, penthouses, dure strandvilla’s en exclusieve kleding zijn ze toch hetzelfde als andere tieners, nou ja, bijna dan.

    Deze story draait om de roddels die door onze beruchte Gossip Girl worden geschreven over Serena, Blair, Nate, Dan, Jenny, Vanessa, Chuck en anderen. En degene die een belangrijke rol speelt - naast Gossip Girl of course - is Serena van der Woodsen. Want zou er zijn gebeurd als Serena veel later was teruggekomen? Zou alles dan veranderd zijn? Ik weet het antwoord wel en jij bent de tweede die het krijgt te horen in A Spin to the Story.



    De cover is gemaakt door Criss.
    De link vind je hier: A Spin to the Story


    “Love is a contradiction.”

    Ik ga 'm abonneren =D Volgens mij wordt dit wel een leuk verhaal ^^


    "All I know is we said hello. Your eyes looked like coming home."

    Lijkt me een BEERtastisch verhaal! Ga ik zeker lezen! :3

    Meeeeeih, ik vind het nu al leuk en ik heb nog niks gelezen!! -gossip girl verslaving-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Dory schreef:
    Ik ga 'm abonneren =D Volgens mij wordt dit wel een leuk verhaal ^^

    Dankjewel, ik hoop ook dat jullie 't leuk gaan vinden =D
    BorisDeBeer schreef:
    Lijkt me een BEERtastisch verhaal! Ga ik zeker lezen! :3

    Ik voel me vereerd, een beer die mijn verhaal leest, hehe.
    Postcards schreef:
    Meeeeeih, ik vind het nu al leuk en ik heb nog niks gelezen!! -gossip girl verslaving-

    Wieehh, weer een mede-GG-fan! Zal ik de eerste chapter al activeren?


    “Love is a contradiction.”

    Hier is 'ie dan, de eerste chapter:

    1. - Gossip Girl


    “Love is a contradiction.”

    Klinkt leuk :)
    Ik ga 'm later eens lezen (heb nu nogal veel andere verhalen die ik volg, haha)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Renervatio schreef:
    Klinkt leuk :)
    Ik ga 'm later eens lezen (heb nu nogal veel andere verhalen die ik volg, haha)

    Oki, dan zie ik vanzelf wel eens als je 'm leest. Ik ben sowieso al blij met je abo bij m'n Prins met de creditcard, dus ik kan nog wel even wachten =D


    “Love is a contradiction.”

    Hier is inmiddels chapter twee:
    2. - Jullie e-mail


    “Love is a contradiction.”

    Hier is de derde chapter, daarna komen de gewone chapters over de personages:
    3. - Gezien


    “Love is a contradiction.”

    ik vind hem echt goed (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik heb na tijden hier eindelijk weer eens een chapter voor geschreven. Ik weet niet of ik de story ga vervolgen of dat het eenmalig is, maar het is wel een lange:

    4. - Als een hasjbaal zijn vriendin verliest, zet dat de wereld op z'n kop

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 19:53 ]


    “Love is a contradiction.”