• Dat een kind sterft vanwege een hersentumor.
    Mijn achterneefje, Jantje, is op de nacht van zaterdag op zondag namelijk overleden aan een hersentumor tegen de hersenstam.
    Hij was pas tien jaartjes jong, echt verschrikkelijk voor zijn moeder, vader en kleine zusje.
    Hij woonde trouwens in België, misschien heeft iemand daar het ook gehoord.

    Ik twijfel of ik naar de begrafenis zal gaan. Aan de ene kant durf ik niet, aan de andere kant wil ik er voor mijn achternichtje zijn, want ik ben de op één na oudste van de familie, op mijn broer na. Ik zou haar mee naar buiten kunnen nemen als het echt niet meer gaat, want ze vertrouwd me.

    Meh, ik vind het echt zielig voor Jantje en zijn familie. Tien jaar is veel te jong!


    everything, in time

    Void schreef:
    (...)

    Thanks.<3

    Maar nee, dat doen ze sowieso niet, want de hele familie weet dat ik best gevoelig ben en al helemaal als het om de dood gaat.:3

    @ Simone, Tja, ik ben dan ook een zwijn als horoscoop.:'D
    Maar mag je dan gewoon weglopen?;o


    Ik denk het wel.. Anders vraag je het even? Het is beter dan dat je je telefoon niet hebt afgezet en dat hij afgaat, ondanks dat het 10 keer was verteld >:l

    (ik en mijn stomme aso familie -zucht-)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Ik denk het wel.. Anders vraag je het even? Het is beter dan dat je je telefoon niet hebt afgezet en dat hij afgaat, ondanks dat het 10 keer was verteld >:l

    (ik en mijn stomme aso familie -zucht-)


    Mwuhaaahw, dat is inderdaad zo lullig!;o


    everything, in time

    Het leven is niet eerlijk. Ik vind het echt erg. ):


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Wat erg! ): Het zou idd niet mogen nee. ):

    Ik denk dat de reden waarom je twijfelt om mee te gaan is waarschijnlijk omdat je denkt dat je te emotioneel gaat worden? Is niet erg, iedereen zal het begrijpen en er zullen veel mensen zoals jou voelen.

    En ja je kan wel even er rustig tussenuit knijpen wanneer je wil. Dat zal we mogen.


    Ik wil een tuin vol egels

    Void schreef:
    (...)

    Mwuhaaahw, dat is inderdaad zo lullig!;o


    Zeker, vooral omdat ze toen opnam en pratend wegliep! Schandaaaaalig. -recess ;p-

    Anyway, het is ook niet erg als je zit te snikken of zachtjes te huilen. De meesten zullen dat wel doen, zorg gewoon dat je een zakdoekje bij de hand hebt en als je het écht vervelend vind kan je even op flusitertoon vermelden dat je even weg wilt ofzo (: (Op zo'n moment dat niemand staat te praten)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dat is echt erg... dat zou inderdaad niet mogen.
    Ik zou ook naar de begrafenis gaan, als ik jou was.

    ik zou gaan als ik jou was, achteraf zal je er juist blij om zijn :)

    *heeeel veeeel hugsssssss*


    Ligt and Darkness are both very different..

    Veel sterkte voor jou en je familie. <3

    BeHuffelpuf schreef:
    ik zou er toch heen gaan en veel sterkte voor je familie(flower)


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Het gebeurd steeds vaker zo jong en het is gewoon verschrikkelijk :(

    Heel veel sterkte de komende tijd. (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Sterkte (H)


    It's not the same without you.

    Wat verschrikkelijk. Ik zelf zou wel gaan, maar ik vind niet dat ik in de positie ben dat voor jou te bepalen.


    ars moriendi

    Wat maakt het uit of hij 10 is, het is sowieso wel erg,of hij nu 10 of 40. Maar ja kanker en hersentumor zijn nu eenmaal moeilijk behandelbaar en zeer dodelijk.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 11:01 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall