• Dit.

    Omg, ik ga stuk om die reacties. Alle huppelkutjes in 1 topic gestopt 0_o
    Lees dit dan:

    MENSEN WE SNAPPEN NU WEL DAT JULLIE ZE LELIJK VINDEN HOEF JE NIET TIG KEER TE HERHALEN! & er zijn ook mensen die ze mooi vinden zoals ik
    & voor de mensen die zeggen zonde van je geld er lopen genooeg rond die makkelijk geld aan UGG'S kunnen uitgeven niet iedereen leeft in de zelfde situatie. De meeste die hier zitten te zeuren dat ugg's lelijk zijn zijn wemo's die moeten maar is in de spiegel kyken en realiseren hoe belachelijk ze eruit zien.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 21:45 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    dulcetly schreef:
    (...)

    Dat zou ik ook doen, maar ik heb het gewoon over dat nu mensen van Quizlet er accounts gaan aanmaken enkel om ruzie te stoken.

    daar ben ik het ook niet mee eens nee, maarja, how to stop it?
    eigenlijk vind ik dat deze mensen het gewoon verdienen omdat ze mensen die uggs niet leuk vinden wemo's noemen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    GuitarsRock schreef:
    (...)
    daar ben ik het ook niet mee eens nee, maarja, how to stop it?
    eigenlijk vind ik dat deze mensen het gewoon verdienen omdat ze mensen die uggs niet leuk vinden wemo's noemen

    1+ normale mensjes. -1000000000000000000 Huppeldingen


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    GuitarsRock schreef:
    (...)
    daar ben ik het ook niet mee eens nee, maarja, how to stop it?
    eigenlijk vind ik dat deze mensen het gewoon verdienen omdat ze mensen die uggs niet leuk vinden wemo's noemen
    10 pionts for Quizlet


    Shoganai i ne~

    GuitarsRock schreef:
    (...)
    daar ben ik het ook niet mee eens nee, maarja, how to stop it?
    eigenlijk vind ik dat deze mensen het gewoon verdienen omdat ze mensen die uggs niet leuk vinden wemo's noemen


    Omdat zij smallminded zijn, moet Quizlet zich niet tot dat niveau verlagen.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    dulcetly schreef:
    (...)

    Omdat zij smallminded zijn, moet Quizlet zich niet tot dat niveau verlagen.

    ik heb er niet voor gekozen dat zij acounts aan gaan maken, dus spreek alsjeblieft mij niet aan plz


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik heb ze nog nooit geprobeerd, die dingen. Misschien zitten ze wel lekker, zo zien ze er in ieder geval wel uit. Maar daar ga je toch niet mee op straat lopen... T zijn eerder sloffen ofzo

    Vind ik ook


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Mijn moeder vroeg de eerste keer dat ze een huppelkutje zag met die dingen:
    "Waarom heeft dat meisje pantoffels aan in de sneeuw?"
    me: "Mam, dat horen schoenen te zijn, volgens mij... -.-
    Zij: "Hmm, jij gaat die dingen toch niet dragen?"
    me: "Die dingen kosten over de honderd euro, ofzo!"
    zij: *Facepalm*
    Ik heb geen idee wat ze toen dacht, maar vast niet iets positiefs...
    De pagina is nog aan het laden, maar ik ga zeker op die site kijken!!!*Devilish face*...
    Gelukkig heb ik al een account...

    En weer gaan mensen er accounts maken om ruzie te schoppen was die ene keer niet genoeg?

    Ik heb 2 paar Ugg's omdat ze fijn zitten, je voeten blijven er warm in en ik vindt ze mooi ben ik nu ook een huppelkut?


    (Be)lieve in (you)rself

    @SeverusSnape
    Ligt eraan hoe je je erbij kleed en gedraagt, wat mij betreft:P

    Demonio schreef:
    @SeverusSnape
    Ligt eraan hoe je je erbij kleed en gedraagt, wat mij betreft:P


    Een spijkerbroek en shirt/vest.
    Ik gedraag me volgens mij redelijk normaal


    (Be)lieve in (you)rself

    SeverusSnape schreef:
    En weer gaan mensen er accounts maken om ruzie te schoppen was die ene keer niet genoeg?

    Ik heb 2 paar Ugg's omdat ze fijn zitten, je voeten blijven er warm in en ik vindt ze mooi ben ik nu ook een huppelkut?

    Hoeft niet. Ik geloof wel dat ze lekker zitten, alleen ik vind ze lelijk en zou er zelf nooit een paar van willen.
    Ik koop liever schoenen die ik mooier/stoerder vindt en liever ook niet de prijs hebben van uggs, maar wel lekker zitten.
    Duzzz... dan houdt je nog maar 1/30 tot 1/70 van de schoenen in je maat over. Kieskeurigheid(A)Eigenlijk ben ik dan erger:$ al wil ik dat eigenlijk niet toegeven.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    StarWind schreef:
    (...)
    Hoeft niet. Ik geloof wel dat ze lekker zitten, alleen ik vind ze lelijk en zou er zelf nooit een paar van willen.
    Ik koop liever schoenen die ik mooier/stoerder vindt en liever ook niet de prijs hebben van uggs, maar wel lekker zitten.
    Duzzz... dan houdt je nog maar 1/30 tot 1/70 van de schoenen in je maat over. Kieskeurigheid(A)Eigenlijk ben ik dan erger:$ al wil ik dat eigenlijk niet toegeven.


    Ik draag ook alleen uggs in de winter anders draag ik meeste tijd sneakers/teenslippers/sleehakken
    Ik heb alleen Uggss en die prijsklasse normaal liggen ze ver eronder (:

    Ik ben ook heel kieskeurig volgens mij is stiekem iedereen dat wel.


    (Be)lieve in (you)rself

    SeverusSnape schreef:
    (...)

    Ik draag ook alleen uggs in de winter anders draag ik meeste tijd sneakers/teenslippers/sleehakken
    Ik heb alleen Uggss en die prijsklasse normaal liggen ze ver eronder (:

    Ik ben ook heel kieskeurig volgens mij is stiekem iedereen dat wel.

    xD lang leve de buitenlandse outletcentra, soms duurt het vijf winkels voor ik wat vind(A)eigenlijk wel meer dan soms:X.
    Maargoed, ik vind uggs dus lelijk dan ben ik nog niet een wemo, toch?
    Ondanks dat ik er nu behoorlijk zwart bij zit... gewoon random kleren die ik aantrok om te voorkomen dat de kat mij vermoorde terwijl ik hem naar beneden brachtxD


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    StarWind schreef:
    (...)
    xD lang leve de buitenlandse outletcentra, soms duurt het vijf winkels voor ik wat vind(A)eigenlijk wel meer dan soms:X.
    Maargoed, ik vind uggs dus lelijk dan ben ik nog niet een wemo, toch?
    Ondanks dat ik er nu behoorlijk zwart bij zit... gewoon random kleren die ik aantrok om te voorkomen dat de kat mij vermoorde terwijl ik hem naar beneden brachtxD


    Iedereen zijn eige smaak je bent echt geen wemo omdat je uggs lelijk vindt (:


    (Be)lieve in (you)rself