• Awwh ik had een tweet naar een actrice gestuurd die ik heel erg bewonder, omdat ze zo haarzelf blijft en zich niet anders gaat gedragen omdat ze toevallig in een serie speelt. En nu heeft ze iets terug gestuurd, dat vind ik echt kei lief<3

    Hebben jullie ooit een tweet/bericht/enz. van je idool/bekend iemand gekregen??


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    nee maar ik zit ook bijna nooit op twitter x]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik tweet niet naar bekende mensen (cat)


    -

    Wat leuk! Ik heb twee tweets teruggehad van Mariëtte Middelbeek, mijn favoriete schrijfster. En ook een paar mails van d'r, toen ik had gemaild omdat ik een boek van haar wilde hebben, dat nergens meer verkrijgbaar was.


    “Love is a contradiction.”

    Al een paar keer. :9~


    None but ourselves can free our minds.

    GuitarsRock schreef:
    nee maar ik zit ook bijna nooit op twitter x]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    nope terwijl ik als hun zelf iets tweeten echt helemaal ga spammen hahaha.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Genius schreef:
    Ik tweet niet naar bekende mensen (cat)


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Nee, helaas ;D

    OH WACHT! ik heb ooit een berichtje gehad van Only Seven Left :Y) ik vroeg of er nog genoeg kaartjes waren, omdat het concert op die dag was en ik dus niet meer kon bestellen, en toen ging Jochem antwoorden ;D


    Destroy what destroys you.

    Ja,
    Ruben Held,
    Bart van Dalen,
    Bram de Wijs,
    Thijmen van Driel,
    Steve Bolinde,
    Sun Park,
    Leon Held,
    Eloi Youssef,
    Casper Starreveld,
    Niles vandenberg,
    Joey Dussel,
    Jasper Mijwaard,
    Pim de Mol.

    Ooh en natuurlijk de band twitters van hun: Only seven left, Make it count, Makebelieve, Kensington enzovoorts.


    Ivar Oosterloo.

    Heb geen twitter.


    No growth of the heart is ever a waste

    Deze beer heeft nog geen twitter :o

    Nee, ik zit nooit op Twitter. :'D
    Maar van wie heb je die tweet gehad en wat schreef ze? (:

    Van de bands Face Tomorrow, Little Things That Kill en Triggerfinger. (:
    Zelfs een Direct Message van Face Tomorrow, ik was zeer vereerd.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    @Crushed
    Van Alicia Banit van Dance academy. Ik heb een ongeluk met dansen gehad en nu kan ik niet meer dansen althans, ik had de hoop opgegeven, maar dankzij het zien van die dansers besefte ik dat ik ervoor moest trainen en vechten, en nu probeer ik dankzij sportfysio en trainen het weer op te bouwen. Ze vond het een eer dat ik door hun de kracht terug vond en vroeg hoe het nu met me ging.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Van Thomas Acda (Acda en de Munnik). Een dag nadat we naar hun concert in Groningen waren geweest liepen mijn moeder door de stad. En toen liepen we achter hem, net toen ik het tegen mijn moeder wou zeggen trok ze me mee een winkel in xd. Maar ik wist het niet zeker en toen stuurde ik hem een tweet en toen antwoordde hij. (levensverhaal xd)


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.