• .. en dat is een grote meevaller. :Y)
    Ik was mijn schuiven van mijn bureau aan het opruimen en daar vond ik een kerstkaartje van mijn ouders van een paar jaar geleden in terug en toen ik dat opendeed viel er een briefje van 50 uit. Echt fijn want dat is natuurlijk altijd welkom. :'D
    Mijn schuiven uitmesten was trouwens echt nuttig want ik vond een heleboel interessante, schaamtelijke, marginale, schrale en belachelijke dingen terug.
    Wie deelt mijn geluk? (krul)

    Ik niet D:
    Ik vind allen rotzooi als ik opruim...


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb zomaar 100 euro gekregen van mijn peter, dus ik deel jouw geluk. En ik heb eergisteren ook mijn kamer uitgemest. Ja - wat je dan vindt :')


    Olive

    Oh ik weet al hoe je die tekening gevonden hebt jeetje? Ziek

    ooo, jaloers! maar wel leuk voor je! : DD


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Toen ik mijn kamer herinrichtte vond ik een envelop met een briefje van 50 euro achter mijn bureau. :')


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Tulsa schreef:
    Ik heb zomaar 100 euro gekregen van mijn peter, dus ik deel jouw geluk. En ik heb eergisteren ook mijn kamer uitgemest. Ja - wat je dan vindt :')

    Jij deelt mijn geluk dubbel, heel mooi. (cat)

    Halestorm schreef:
    Oh ik weet al hoe je die tekening gevonden hebt jeetje? Ziek

    Ja daar kwam die inderdaad ineens piepen.

    Ik vond 25 cent in mijn gips gebit van vroeger, toen ik moest happen, goh lucky me. Sarcasme.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik heb ooit eens 20 euro gevonden in een boek in de bibliotheek.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    haha handig!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik wilde dat ik dat vond heb het hard nodig.


    It is the unknown we fear when we look upon death and darkness,nothing more.

    Chocolicious schreef:
    ooo, jaloers! maar wel leuk voor je! : DD


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Oh dat had ik laatst ook!
    Vond ik in een oud tasje nog allemaal munten voor een feest
    ;D


    La credenza è una medicina contro il timore

    Wauw super :D

    Ik heb vandaag ook wat gevonden dat ik heel lang kwijt was xD
    Mijn bff :Y) Anderhalf jaar zoek geweest en ik heb haar terug:D

    Maaike (H)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.