• Ja heb even een vraagje. Heb net hun hele album op mijn Ipod gezet. En nu wil ik weten wat jullie van Di-rect vinden? Ik vind hun wel goed. Okee dan hier een liedje van hun album:

    [ bericht aangepast op 6 aug 2011 - 18:16 ]


    It is the unknown we fear when we look upon death and darkness,nothing more.

    Ik zag ze op Parkpop en ik stond vooraan. Ze waren awesome, mijn god. _O_


    wth.

    Sommige liedjes zijn wel oke maar dat liedje dat jij hier neer gezet hebt...
    Sorry, maar ik vind het verschrikkelijk.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Guapa schreef:
    Sommige liedjes zijn wel oke maar dat liedje dat jij hier neer gezet hebt...
    Sorry, maar ik vind het verschrikkelijk.

    Ahaha lol,oke meningen verschillen.


    It is the unknown we fear when we look upon death and darkness,nothing more.

    Mayfly schreef:
    Ik zag ze op Parkpop en ik stond vooraan. Ze waren awesome, mijn god. _O_

    Ooh heb ze ook een keer live gezien. Maar toen Tim Akkermans er nog bij zat.


    It is the unknown we fear when we look upon death and darkness,nothing more.

    Ik vind DI-RECT geweldig, maar dan met Tim. Met Marcel is DI-RECT, DI-RECT gewoon niet meer :( Tim had echt een geweldige rock stem, lekker rauw. En dat mist Marcel echt en hier zijn ze meer pop muziek aan het maken. Ik luister dus alleen nog maar de liedjes met Tim. Heb ook alle cd's met Tim. En als je de clips terug bekijkt, worden die gasten echt nooit meer zo gek en geweldig als vroeger... Ik mis ze (huil)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ik vond toen met Tim geweldig, nu niet meer


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik vond de oude di-rect goed, nu vind ik ze echt kut muziek maken.


    <3

    Ik vond het altijd geweldig met Tim! (H)
    Maar Marcel vind ik veel minder.... :( Jammer dat de goede Di-rect weg is...


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Wel ok, maar niet geweldig.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Met Tim wel, ik kan die Marcel niet uitstaan. Heb alle oude cd's nog, die zijn nog steeds goed. Heb ze nog gezien met Di-rect doet Tommy, dat was echt zo awesome. Maar ik vond Marcel toen al een creep :x


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Enige lied dat ik echt leuk vind is Natural High (: oh en Johnny. :3


    I hope heaven needs you more than I do now.

    niet echt helemaal, ik vind de 'oude' beter (':


    Only those who listen can hear

    Mijn broertje is helemaal bezeten van Di-Rect :']
    Ik ken wel een paar leuke nummers maar niet van titel. Ik vind Marcel echt een geweldige zanger.


    Caution first, always.

    Di-rect vóór Marcel was geweldig. Ik was een groot fan toen. Sinds Tim uit de band is vind ik het niets meer. Niet omdat Tim eruit is, maar omdat de hele Di-rectsound van vroeger weg is. En ik mag Marcel niet (cat)


    Destroy what destroys you.

    Carcass schreef:
    Enige lied dat ik echt leuk vind is Natural High (: oh en Johnny. :3


    Johnny is eigenlijk van de tijd met Tim ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.