• De stelling van vandaag luidt:
    Als er geen chocola op de maan is, ga ik er niet naartoe

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Life is hard and then we die

    Wie bedenkt die stellingen toch? 0.0
    Oneens. Ik ben sowieso al niet zo chocolade-verslaafd en je kan heus wel een tijdje zonder. Niet dat ik ooit naar de maan zou willen gaan, maar toch zou ik niet om zo'n klein dingetje als chocolade niet gaan.


    “Love is a contradiction.”

    Geweldige stelling! :')
    Ik ben voor, trouwens. Of ik moet m'n eigen chocolade mee mogen nemen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik wou sowieso al niet erg graag naar de maan, dus dan blijf ik inderdaad liever hier met chocola.
    Maar als ik nu wel graag naar de maan had gewild, had het me echt nul uitgemaakt over er chocola was of niet, hoor.

    - oké, dit is echt debiel.(nerd)


    effort never betrays you

    haha, eens
    ik ga sowieso niet naar de maan, maar als er bewijs is dat daar chocola is, zou ik het denk ik wel overwegen^^


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    oneens,
    chocola is lekker maar als ik naar de maan wil ga ik gewoon hoor!


    geen enkele weg lijdt je ergens naartoe als je zelf niet weet waar je heen wilt.

    -_-''

    Oneens, Chocolade of niet mij krijg je nooit in een ruimte ding om naar de maan te gaan ;D
    Lol die stelling


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Moeilijke stelling. Maar ik ben toch tot de volgende conclusie gekomen.
    Chocolade is erg lekker maar tegelijkertijd ook ongezond. Ook als je er weinig van eet, beschadigd het je lichaam. Ondanks dat alles is en blijft chocolade één van de meest lekkere dingen hier op aarde. Maar dat is dan juist het probleem. Chocolade is het lekkerste ding op de aarde, maar hoe zit het dan met de maan? Want we weten niet of ze daar chocolade hebben. Dat moeten we uitzoeken! En daarom moet je wel naar de maan omdat je anders nooit het antwoord zult weten. En wanneer het te laat is zul je er spijt van hebben.
    Dus we gaan naar de maan toe, ontdekken of er chocolade is of niet en gaan vervolgens juichen of huilen wanneer we erachter komen.

    Hehe XD GEWELDIGE STELLING

    en ik ben het eens, want ik wil niet naar de maan :D


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    EEENS =D


    Ivar Oosterloo.

    oneens! Dat is niet het belangrijkste


    "When you are in hell, only the devil can help you out." ~ John Kramer

    nee,chocola is te lekker.Of ik neem gewoon mijn eigen mee...Ook een optiexD

    CrazyChicken schreef:
    Oneens.
    Chocola is heerlijk, maar dat weerhoudt me er niet van naar de maan te gaan, dat gaat wat ver. Ik neem gewoon zelf chocola mee. ^^


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    De stelling is droog

    Celestial schreef:
    Moeilijke stelling. Maar ik ben toch tot de volgende conclusie gekomen.
    Chocolade is erg lekker maar tegelijkertijd ook ongezond. Ook als je er weinig van eet, beschadigd het je lichaam. Ondanks dat alles is en blijft chocolade één van de meest lekkere dingen hier op aarde. Maar dat is dan juist het probleem. Chocolade is het lekkerste ding op de aarde, maar hoe zit het dan met de maan? Want we weten niet of ze daar chocolade hebben. Dat moeten we uitzoeken! En daarom moet je wel naar de maan omdat je anders nooit het antwoord zult weten. En wanneer het te laat is zul je er spijt van hebben.
    Dus we gaan naar de maan toe, ontdekken of er chocolade is of niet en gaan vervolgens juichen of huilen wanneer we erachter komen.



    En dit is nog droger


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    oneens

    (ben allergisch):S


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.